El Govern ha aprovat la modificació del Decret que regula la concessió de l'autopista C-16 de Montserrat, Sant Cugat del Vallès-Terrassa-Manresa per ampliar la gratuïtat de la carretera. En concret, la bonificació del 100% del cost del peatge de la barrera lateral de Sant Vicenç de Castellet s'aplicarà durant les 24 hores de dilluns a divendres laborables a partir de l'1 de setembre vinent. D'aquesta manera, s'amplia la bonificació existent, que s'aplicava durant les hores punta (de 7.00 h a 10.30 h i de 17.00 h a 21.00 h) dels dies no festius. L'objectiu del Govern es convertir aquest tram de la C-16 en una veritable ronda de la ciutat de Manresa, amb l'objectiu de contribuir a descongestionar la C-55.
Aquest descompte del 100% s’aplicarà, com fins ara, a tots els recorreguts entre l'enllaç número 41 (Sant Vicenç de Castellet) i el final de l'autopista C-16 a Sant Fruitós de Bages, en tots dos sentits de circulació i als vehicles de la categoria II (turismes). Per beneficiar-se'n, cal emprar en tot el recorregut per l'autopista un sistema de pagament dinàmic (ViaT o Satellise).
Aquesta ampliació de la gratuïtat se suma als altres descomptes vigents amb què compten els usuaris de la C-16 al tram Terrassa–Manresa en dies feiners: bonificació de la tarifa base per a totes les categories tarifàries; descompte del 50% a la barrera troncal de Sant Vicenç de Castellet en hora punta; descompte per a vehicles ECO (30% en vehicles híbrids, GN i GLP, i 75% en vehicles elèctrics) i bonificació del 40% als vehicles d’alta ocupació (VAO).
El Govern amplia la gratuïtat de la C-16 a la ronda de Manresa les 24 hores els dies feiners
La bonificació s'aplicarà a partir de l'1 de setembre i té per objectiu contribuir a descongestionar la C-55
- Peatge de la C-16 a Sant Vicenç de Castellet -
- Estefania Escolà
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament rebutja una moció sobre el Club Patí Manresa que el govern desvincula de l'entitat Pere Fontanals
-
-
-
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM Pere Fontanals
-
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista Pere Fontanals
Publicat el
21 de juliol de 2020 a
les 17:44
Actualitzat el
21 de juliol de 2020 a les
18:06
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
