El govern municipal de Manresa s'ha compromès a fer entrar en el pressupost de 2024 la demanda de la Plataforma en defensa de les pensions públiques i els drets de la gent gran d'instal·lar nous lavabos públics a la ciutat que complementin als dels equipaments en els seus horaris d'obertura i al de la plaça Sant Domènec que, segons van denunciar, "es troba en un estat de manteniment lamentable".
El govern li ha traslladat el compromís a la plataforma en la recent reunió que han mantingut després que la setmana passada organitzés una performance a la plaça Major en què regalava al consistori una tassa de vàter daurada en el marc d'un acte festiu i reivindicatiu.
A la reunió, el govern ha explicat que els serveis tècnics municipals han d'estudiar on s'han d'instal·lar, si en cal un o més, i també el model i preu més adequat, abans d'incorporar-ho a la proposta de pressupost per a 2024. Els representants de la plataforma han celebrat l'anunci després de l'acció reivindicativa de la setmana passada.
Com cada dilluns, la plataforma es tornarà a concentrar davant de l'Ajuntament el proper dilluns a les 11 del matí.
[noticia]111599[/noticia]
El govern de Manresa es compromet a instal·lar nous lavabos a la via pública el 2024
Els serveis tècnics n'estudiaran el nombre, la situació i el model per fer-los entrar en el proper pressupost
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals
Publicat el 13 d’octubre de 2023 a les 16:54
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor