L'Ajuntament de Manresa ha decidit no assistir a cap de les concentracions que hi ha convocades aquest dimecres i dijous amb motiu de la seguretat. La primera en contra del racisme i, la segona, contra la inseguretat. En un comunicat, l'Ajuntament assegura que comparteix totes les preocupacions perquè "totes són vàlides". Tanmateix, creu que la responsabilitat del govern municipal és "governar, prendre decisions i actuar".
En aquest sentit, s'ha convocat la Taula de Seguretat per al 17 d'octubre, amb la presència del conseller d'Interior, Joan Ignasi Elena i "més actors i entitats" de la ciutat. La seguretat, afirma l'Ajuntament, és "una prioritat" per al govern, que l'afronta "de cara".
A la Taula de Seguretat convocada pel 17 d'octubre es debatran les mesures que ja s'han posat en marxa per millorar la seguretat i les que es preveuen implementar properament. En aquest sentit, l'Ajuntament assegura que hi està destinant "tots els esforços i recursos possibles", però subratlla que es tracta d'una problemàtica "complexa", que ha de ser abordada "de manera transversal i a través de polítiques de cohesió social".
A banda del govern municipal, el principal partit a l'oposició, Junts, també ha anunciat que no assistirà a la concentració per la inseguretat de dijous. En canvi, qui sí hi participarà són els partits d'extrema dreta FNC i Vox.
El govern de Manresa no assistirà a cap de les concentracions que hi ha convocades per la seguretat
La Taula de Seguretat es reunirà el 17 d'octubre i comptarà amb la presència del conseller d'Interior, Joan Ignasi Elena
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’octubre de 2023 a
les 17:45
Actualitzat el
04 d’octubre de 2023 a les
17:50
Et pot interessar
-
Societat
La cooperativa Recer consolida el projecte amb una assemblea amb més de cent socis
-
Societat
La passera de Bufalvent estarà tancada deu dies a vianants i ciclistes
-
Societat
La setmana que ve es tancarà l'accés al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova
-
Societat
Castellbell inicia obres al cementiri per millorar nínxols i façana principal
-
Societat
Més de 500 infants participaran dissabte a la trobada Lleure al carrer a Manresa
-
Societat
Ocupació parcial de la calçada en un tram de la carretera de Vic, diumenge al matí
