El govern diu que va actuar al Vía Lactea per les queixes dels veïns

Seguretat Ciutadana diu que és el mateix procediment que es fa servir a qualsevol punt de la ciutat on es produeixen aquest tipus de circumstàncies

Publicat el 13 de maig de 2014 a les 18:42
La regidoria de Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Manresa rebutja totalment les acusacions rebudes per l'actuació policial en el bar Vía Lactea de la baixada dels Drets, divendres passat, i aclareix que l'operativa que segueix habitualment la Policia Local és comunicar al cos policial competent determinades situacions a partir de l'acumulació de denúncies i queixes veïnals per sorolls i aldarulls al carrer. 
 
En aquest sentit, recorda que l'actuació que ara ha estat criticada es va fer seguint aquest procediment, que és el mateix que es fa servir a qualsevol punt de la ciutat on es produeixen aquest tipus de circumstàncies, sempre d'acord amb la legalitat i amb un respecte estricte dels drets de les persones. Per tant, reitera que l'única motivació per fer aquesta intervenció i altres semblants ha estat sempre l'acumulació de queixes i denúncies veïnals.