L'alcalde Marc Aloy, la portaveu d'ERC, Mariona Homs, el del PSC, Anjo Valentí, i el d'Impulsem, Joan Vila, s'han reunit aquest dilluns al vespre amb mitja dotzena de representants de la plataforma Manresa diu Prou, que dijous passat van aplegar prop de 2.000 persones en una concentració contra la inseguretat a la plaça Neus Català.
La trobada s'ha fet a la planta d'alcaldia de l'Ajuntament de Manresa, en una sala més ampla, i es va concretar divendres al matí mateix, l'endemà de la concentració, en un comunicat on el govern de la ciutat també es comprometia a afegir representants d'aquesta plataforma, i també de la plataforma que dimecres van donar suport als joves detinguts, a la Taula per la Seguretat, el Civisme i la Convivència de Manresa.
La reunió ha durat una hora i mitja i ha estat basada en la "cordialitat i correcció per part de les dues parts", segons han explicat a NacióManresa fonts de la plataforma. "El govern és conscient que hi ha un problema i que aquest problema és estructural", han explicat. El la reunió de la Taula, que se celebrarà el 17 d'octubre, hi serà al conseller d'Interior Joan Ignasi Elena, a qui el govern municipal "li traslladarà diverses propostes". Segons aquestes fons, la concentració de dijous passat "va ser positiva perquè el govern visualitzés que hi ha molta preocupació amb la inseguretat i l'incivisme".
La concentració contra la inseguretat va començar a articular-se el dilluns següent a una baralla multitudinària entre joves que va tenir lloc al primer tram del Passeig el dissabte 23 de setembre que va ser àmpliament difosa per les xarxes socials i va tenir cobertura en els mitjans nacionals i estatals.
[noticia]111684[/noticia]
[noticia]111741[/noticia]
El govern municipal es reuneix amb els organitzadors de Manresa diu Prou
La trobada es va concertar l'endemà de la concentració que va aplegar 2.000 persones al cor de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’octubre de 2023 a les 20:43
Et pot interessar
-
Societat
Manresa firma convenis amb Fundació Germà Tomàs Canet i Càritas per projectes sociolaborals
-
Societat
L'Escola Montserrat consolida el Sopar de Cap d'Any en Companyia
-
Societat
Afectacions de trànsit i recomanacions de seguretat per a la Cavalcada de Reis
-
Societat
Manresa dona veu als refugiats de guerra en una nova Jornada Mundial de la Pau
-
Societat
La Sira és el primer nadó del 2026 al Bages amb un naixement a les 00.41h
-
Societat
Un cinquè premi de la Grossa de Cap d'Any cau a Súria
