Com a centre acreditat Erasmus+, l'Institut Guillem Catà de Manresa ha dut a terme un intercanvi d'alumnes amb l'Institut Sebastiano Grandis de Cuneo, Itàlia. Durant dues setmanes, dotze alumnes i dos professors de cada centre han implementat activitats d'ensenyament i aprenentatge amb l'objectiu de millorar la capacitat de comunicació en llengua anglesa i les competències digitals.
En la primera setmana a Itàlia, es va treballar fonamentalment l'ús d'escenaris i objectius en fulls de càlcul així com la tria de bons continguts per a xarxes socials per la promoció d'una gira musical. Ja a Catalunya, els alumnes van aprendre tècniques de traducció del català i l'italià a l'anglès amb clàssics populars com Bella Ciao o L'Estaca. Tanmateix, es va aprofundir en els valors democràtics i de patrimoni cultural que aquestes cançons representen.
D'altra banda, tots dos centres han compartit autobús en el viatge de tornada català i d'anada italià per fomentar l'ús de transport sostenible davant l'emergència climàtica, seguint les recomanacions de la Unió Europea en matèria de transport. D'aquesta manera, alumnes i professors han pogut gaudir de patrimoni històric de ciutats com Torí, Mondovì, Avignon, Barcelona i Girona, a més de Cuneo i Manresa. S'espera que tots dos centres continuïn amb l'intercanvi de bones pràctiques en el futur.
[naciomanresa]
El Guillem Catà millora les competències digitals i de llengua anglesa amb Erasmus+
Ha dut a terme un intercanvi d'alumnes amb l'Institut Sebastiano Grandis de Cuneo, Itàlia

- Alumnes i professors dels dos instituts a Barcelona -
- IGC
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 04 de febrer de 2024 a les 20:07
Actualitzat el 04 de febrer de 2024 a les 20:13
Et pot interessar
-
Societat La PAHC Bages exigeix l'expropiació del convent de les Caputxines si no en cedeixen l'ús a la ciutat
-
Societat Què hi fa un helicòpter vermell sobrevolant els afores de Manresa?
-
Societat Malestar a Navàs per la supressió d'una línia de primer d'ESO a l'institut públic
-
Societat Manresa reunirà diverses tradicions religioses per reflexionar sobre la pau enmig d'un món convuls
-
Societat Afectacions al trànsit per les obres al pont de Sant Francesc, aquest dijous
-
Societat UManresa centra la seva Escola d'Estiu en la innovació i l'educació emocional