El mercat «Ualapop al carrer» tornarà dissabte al barri de la Carretera de Santpedor

Societat

Les places d'Anna Sola i d'Assumpció Balaguer acolliran 80 parades veïnals de segona mà

Publicat el 23 d’octubre de 2026 a les 10:09

Les places d'Anna Sola i d'Assumpció Balaguer, al barri de la Carretera de Santpedor, acolliran dissabte 24 d'octubre, de 9 del matí a 2 del migdia, una nova edició del Ualapop al carrer, el mercat veïnal de segona mà que vol donar una segona vida als objectes en ús i dinamitzar l'espai públic. Hi haurà 80 parades regentades pels mateixos veïns, que vendran roba, llibres, joguines, eines i tota mena d'articles de la llar. La iniciativa vol fomentar l'economia circular i la cohesió veïnal.

80 parades de roba, llibres, joguines i eines

El mercat comptarà amb 80 parades regentades pels veïns i veïnes, que posaran a la venda roba, llibres, joguines, eines i tota mena d'articles de la llar. Més enllà de la compravenda d'objectes usats, el Ualapop al carrer s'ha convertit en un punt de trobada de referència per impulsar un model de mercat circular i conscient, que redueixi el consum d'un sol ús i valori la reutilització.

Un projecte per enfortir el teixit veïnal

Segons els organitzadors, el mercat no és només una cita comercial, sinó un projecte comunitari que té com a objectiu principal l'enfortiment del teixit veïnal. Recuperar les places com a espai de convivència, intercanvi i relació és la base de la iniciativa, que convida tothom a passejar, conèixer els veïns i gaudir d'una jornada festiva i sostenible.

Una crida a tota la ciutadania

Es convida tota la ciutadania a apropar-se a les places d'Anna Sola i d'Assumpció Balaguer per descobrir oportunitats úniques, donar suport a l'economia local i formar part d'aquesta xarxa comunitària.

Escull Manresa com la teva font preferida de Google