La crida que van fer les associacions de veïns de Valldaura, Vic-Remei, Comtals i Cal Gravat i el Pla de Dinamització Comunitari de la FAVM per organitzar un Mercat de segona mà al tram sud del carrer Francesc Moragas de Manresa ha tingut un èxit aclaparador i més de 90 paradistes s'hi han apuntat.
El Mercat, que se celebrarà aquest dissabte al matí, comptarà amb les parades, la majoria d'elles de particulars que posen a la venda productes que no fan servir, però tindrà altres activitats paral·leles, com l'actuació dels castellers Tirallongues, un contacontes, tallers amb materials reciclats o, fins i tot, una exposició a càrrec d'Aigües de Manresa.
El Mercat donarà el tret de sortida a 2/4 d'11 del matí amb els parlaments i la lectura d'un manifest col·lectiu elaborat per alumnes de les escoles participants, Valldaura, Pare Algué i FEDAC. Sobre les 11 del matí actuaran els Tirallongues. A 1/4 de 12 del migdia, Ai Carai! farà un contacontes per als més xics i un quart d'hora més tard, i fins a la 1 del migdia, portarà a terme tallers amb materials reciclats. Durant tot el matí es podrà veure l'exposició L'aigua allà i aquí, d'Aigües de Manresa.
Els actes formen part de la Matinal Residus Zero en el marc de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus.
El Mercat veïnal de segona mà de Manresa tindrà més de 90 parades
La Matinal de Residus Zero es portarà a terme dissabte al tram sud del carrer Francesc Moragas, al barri de Valldaura
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
-
Detingut un home a Manresa per la presumpta violació d'una dona que li llogava una habitació Pere Fontanals
-
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 16 de novembre de 2022 a les 17:59
Actualitzat el 17 de novembre de 2022 a les 15:41
Et pot interessar
-
Societat
Súria inicia la instal·lació dels nous contenidors tancats i fixa el 24 de novembre com a data clau
-
Societat
Sant Fruitós renova la flota amb tres noves escombradores per reforçar la neteja viària
-
Societat
Nova senyalització a la cruïlla dels carrers Bruc, Era Esquerra, Martí Julià i Prudenci Comellas
-
Societat
Súria impulsa millores energètiques i climàtiques als seus centres escolars públics
-
Societat
La Capella del Rapte completa el seu procés d'enjardinament
-
Societat
HP dona 9.600 euros a l'escola Jeroni de Moragas per instal·lar un projector interactiu inclusiu
