La crida que van fer les associacions de veïns de Valldaura, Vic-Remei, Comtals i Cal Gravat i el Pla de Dinamització Comunitari de la FAVM per organitzar un Mercat de segona mà al tram sud del carrer Francesc Moragas de Manresa ha tingut un èxit aclaparador i més de 90 paradistes s'hi han apuntat.
El Mercat, que se celebrarà aquest dissabte al matí, comptarà amb les parades, la majoria d'elles de particulars que posen a la venda productes que no fan servir, però tindrà altres activitats paral·leles, com l'actuació dels castellers Tirallongues, un contacontes, tallers amb materials reciclats o, fins i tot, una exposició a càrrec d'Aigües de Manresa.
El Mercat donarà el tret de sortida a 2/4 d'11 del matí amb els parlaments i la lectura d'un manifest col·lectiu elaborat per alumnes de les escoles participants, Valldaura, Pare Algué i FEDAC. Sobre les 11 del matí actuaran els Tirallongues. A 1/4 de 12 del migdia, Ai Carai! farà un contacontes per als més xics i un quart d'hora més tard, i fins a la 1 del migdia, portarà a terme tallers amb materials reciclats. Durant tot el matí es podrà veure l'exposició L'aigua allà i aquí, d'Aigües de Manresa.
Els actes formen part de la Matinal Residus Zero en el marc de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus.
El Mercat veïnal de segona mà de Manresa tindrà més de 90 parades
Societat
La Matinal de Residus Zero es portarà a terme dissabte al tram sud del carrer Francesc Moragas, al barri de Valldaura
ARA A PORTADA
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Societat ERC reclama una inspecció urgent a la residència de Sant Fruitós per la crisi de climatització Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
16 de novembre de 2022 a
les 17:59
Actualitzat el
17 de novembre de 2022 a les
15:41
Et pot interessar
-
Societat
Santpedor reforça la il·luminació de la zona d'esbarjo per a gossos i un aparcament
-
Societat
Súria complementa l'exposició «Pit & Tip» amb un cicle d'activitats sobre la lactància
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà la xarxa d'aigua a la cruïlla dels carrers Cós i Moragas
-
Societat
El Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac identifica 32 noves espècies de briòfits i n'inventaria 122
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà el clavegueram de la plaça Cots amb afectacions al trànsit
-
Societat
El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars
