El Montepio de Conductors ha rebut amb satisfacció la notícia feta pública aquest dilluns pel departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat que preveu que en el decurs del proper mes de juny el límit de velocitat de l’autovia de Sant Fruitós a Berga sigui de 120 km/h. Fins ara es produeix una situació ben difícil d’entendre, i denunciada pel Montepio, que només en 5,7 quilòmetres dels gairebé 34 de recorregut, es pot circular a 120 km/hora, mentre que als altres 28, el límit és de 100 km/h.
En el decurs dels darrers anys, des de la presidència, direcció general i altres instàncies del Montepio s’han fet tot tipus de gestions davant la Generalitat per intentar corregir aquesta disfunció. L’entitat se sent satisfeta que la pressió social hagi fer reconsiderar una situació tècnicament errònia i que únicament podia servir per incrementar el nombre de sancions als conductors i, per tant, recaptar més diners. El Montepio considera que la seguretat dels conductors quedarà igualment garantida i coincideix amb les recomanacions de la Generalitat de reduir la velocitat a l’entrada dels túnels de Casserres i en un parell de punts que tenen un traçat lleugerament sinuós.
El Montepio celebra que es pugui anar a 120 a tota la C-16
L'entitat de defensa dels conductors havia reclamat insistentment la unificació de la velocitat
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’abril de 2012 a
les 21:43
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
