El Montepio de Conductors celebra avui la festa de Sant Cristòfol, patró dels conductors, amb diverses activitats. Al migdia s'ha fet l'acte d'entrega de les distincions a la fidelitat, al soci més jove i a una entitat. Els guardonats han estat Marcel Roqueta, que va fer-se soci del Montepio l'any 1966 –fa més de 50 anys- i que, a més, ha estat 20 anys a la Junta de l'entitat; Plínio Gómez, com a soci més jove, per la seva confiança en el Montepio; i el cos dels Mossos d'Esquadra per la seva tasca en la protecció de la seguretat viària. Avelí Garcia, sotsinspector i cap de l'àrea regional de Trànsit a la Catalunya Central, ha recollit el guardó.
El president del Montepio, Llorenç Juanola, ha volgut destacar que “un dels valors del Montepio és que no som només una entitat asseguradora, sinó que som una entitat al costat dels nostres associats, al costat del teixit social del nostre entorn i compromesos amb l'educació viària i la prevenció”. El regidor de Seguretat Ciutadana de l'Ajuntament de Manresa, Josep M. Sala, ha posat de manifest que el Montepio és una entitat fortament arrelada al territori i amb una important tasca a favor de la seguretat viària.
Durant la tarda s'ha viscut l'altre plat fort de la celebració de Sant Cristòfol: la tradicional i concorreguda benedicció de vehicles que es fa fins a les 9 del vespre al carrer Mossèn Cinto Verdaguer a la confluència amb la plaça Sant Jordi, molt a prop de la seu central de l'entitat. Enguany els diners recaptats es lliuraran al projecte de centre oncològic infantil de l'Hospital de Sant Joan de Déu d'Esplugues, en el marc de la campanya #paralosvalientes que lidera Leo Messi.
El Montepio homenatja socis i entitats i organitza la tradicional benedicció de vehicles
Societat
S'han entregat distincions a la fidelitat, al soci més jove i als Mossos d'Esquadra
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
10 de juliol de 2017 a
les 20:26
Et pot interessar
-
Societat La pluja talla l'RL4 de Rodalies entre Calaf i Manresa
-
Societat
Adeu a l'antic club «Las Palomas» de Manresa que està en ruïnes
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
