Després de presentar la nova línia de serveis e-montepio el passat mes de febrer, Montepio ha engegat un nou servei adreçat a les persones associades. Per tal d'adaptar-se als canvis i als requeriments que ens demanden les persones associades, Montepio fa una aposta per donar un servei integral a les persones més enllà de l'àmbit de la circulació.
Les situacions familiars quotidianes a vegades ens presenten dificultats o imprevistos i no sabem on acudir. A la complexitat de moltes gestions s'hi afegeix la creixent digitalització que també pot representar una barrera important. Amb aquest nou paquet de serveis Montepio Família adreçat a les persones associades, Montepio vol facilitar la resolució d'aquests tràmits i oferir un assessorament ràpid i personalitzat.
[h3]Xerrada d'Eva Bach[/h3]
Dins del programa de serveis que Montepio oferirà hi ha les xerrades sobre diversos temes i serveis que puguin resultar útils a la ciutadania. Dins d'aquest programa s'emmarca la xerrada d'aquest dimecres amb la pedagoga manresana Eva Bach Cobacho, que té per objectiu aportar llum sobre les emocions que està comportant la gestió (personal i familiar) de l'actual pandèmia i ajudar a comprendre i a transformar aquestes emocions difícils per afavorir l'equilibri emocional individual i social. 
Eva Bach Cobacho va néixer a Manresa l'any 1963 i és llicenciada en Ciències de l'Educació. És pedagoga, mestra, escriptora, formadora de formadors, orientadora i terapeuta familiar i mare de dos fills. Especialista en intel·ligència emocional, comunicació i relacions humanes i desenvolupament personal, a més de pionera en la introducció de l'educació emocional i el desenvolupament personal en els àmbits educatiu i familiar a Catalunya i en altres Comunitats Autònomes.
Actualment es dedica a la formació permanent de professorat i famílies, i és assídua conferenciant. És formadora del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, professora de diversos postgraus universitaris (UB, UdL, UVic...), i assessora pedagògica i formadora en nombroses institucions (Fundació Jesuïtes Educació, FAIM-Aragó, UNIVERS JOVIAT–Manresa, Escoles Vedrunes, Diputació de Barcelona, Gobierno de Navarra, CEFIRE's Generalitat Valenciana, etc.). Realitza assessoraments i supervisions psicopedagògiques a mida sobre educació emocional, desenvolupament personal, comunicació assertiva i relacions interpersonals.
							
																					
														
								El Montepio organitza una xerrada de la pedagoga manresana Eva Bach el dimecres
En el marc de la presentació de la nova línia de serveis als socis "Montepio Família"
ARA A PORTADA
- 
													El conflicte entre la Festa Major Alternativa de Manresa i Can Jorba arriba al Parlament Pere Fontanals
															 - 
													Mor als 81 anys Francesc Iglesias, exalcalde de Sant Joan de Vilatorrada i expresident del Consell Comarcal del Bages Pere Fontanals
															 - 
													Obres del MACBA insten a reflexionar sobre el paper de l'atzar a la vida en una exposició al Casino Redacció
															 - 
													Docents del Bages exigeixen a Educació mesures urgents per evitar desnonaments d'alumnes Pere Fontanals
															 - 
													El festival Creafest portarà a Manresa la nova generació de creadors de contingut en català Pere Fontanals
															 
Publicat el 27 de setembre de 2021 a les 21:52
										Actualitzat el 27 de setembre de 2021 a les 21:59
									
								Et pot interessar
- 
												
												Societat
												Si aixequeu la vista a Manresa, no us deixeu guiar per l'hora de la Seu
											 - 
												
												Societat
												L'Ajuntament de Manresa felicita Lluís Grifell pels seus 100 anys, una vida plena de cultura i memòria
											 - 
												
												Societat
												Els Premis Séquia arriben a la desena edició i obren convocatòria per reconèixer nous valors
											 - 
												
												Societat
												Manresa viu el Dia de Tots Sants amb una «Celebració de la mort» col·lectiva
											 - 
												
												Societat
												Manresa té un 32% de flux de matrícula viva en alumnes d'ESO
											 - 
												
												Societat
												Més de 130 professionals participen a Manresa en la Jornada d'EAIA de Trastorns Cognitius
											 
