Els professionals i membres de la Junta del Montepio de Conductors han rebut un taller formatiu per aprendre a utilitzar un desfibril·lador ja que, ben aviat, la seu central del Montepio a Manresa disposarà d'aquest servei.
Tenir un desfibril·lador a l'abast i nocions de reanimació cardiopulmonar i primers auxilis és bàsic per poder atendre qualsevol persona de la pròpia entitat o clients que es trobin en una situació d'aturada cardiorespiratòria. El temps de reacció és fonamental. Les opcions de supervivència de la víctima disminueixen un 10% cada minut que passa sense rebre l'assistència adequada.
El Montepio ha volgut formar tot el seu personal perquè estigui preparat per donar aquesta assistència i per contribuir que Manresa sigui un espai cardioprotegit. En el taller que s'ha dut a terme, a càrrec de Carles Pons de Reanima, els assistents han rebut formació teòrica i pràctica sobre què és una aturada cardiorespiratòria, com s'ha d'assistir l'afectat i com utilitzar el desfibril·lador.
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de febrer de 2018 a
les 16:46
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós adequa un nou espai de magatzem per al Museu de la Rectoria Vella
-
Societat
Els Premis Fundació Lacetània reconeixen 13 treballs i projectes de batxillerat i cicles formatius
-
Societat
Sant Fruitós identifica 9 ADN canins en la primera batuda d'identificació d'excrements
-
Societat
Castellbell licita la renovació de la xarxa d'aigua amb una inversió de 352.000 euros
-
Societat
La comunitat educativa del Bages celebrarà dissabte la Manifesta per defensar l'escola pública
-
Societat
El CAP Bages estrena nous punts d'atenció per reforçar la confidencialitat
