L'hospital de Sant Joan de Déu de Manresa té 20 pacients ingressats amb Covid, la meitat que el dimarts de la setmana passada. A l'hospital de Sant Andreu n'hi ha 10, o sigui 3 menys que fa una setmana.
Malgrat el descens de pacients ingressats, l'hospital d'Althaia ha registrat 5 defuncions a les seves unitats d'aïllament. A Sant Andreu no ha mort ningú amb Covid en aquest mateix període. Entre els dos centres han donat 33 altes a persones que han superat la malaltia.
[plantillacoronavirus]
El nombre de pacients amb Covid a Sant Joan de Déu es redueix a la meitat en l'última setmana
Societat
L'hospital d'Althaia, però, ha registrat 5 de funcions a les unitats d'aïllament
ARA A PORTADA
-
Successos Què sabem i què no de l'enverinament del bomber de Santpedor Albert Santamaria? Pere Fontanals
-
Successos El bomber enverinat a Manresa era santpedorenc i havia estat reconegut per la seva feina Pere Fontanals
-
Terra Estrenen un sistema que permet apagar el 90% dels incendis per la sega amb un pla pilot al Bages-Moianès Pere Fontanals
-
Successos Nova onada d'incendis de contenidors a Manresa amb un cotxe greument afectat Pere Fontanals
-
Política La PAHC Bages irromp a la Universitat Catalana d'Estiu a Manresa per reivindicar el Bloc 8 Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
01 de març de 2022 a
les 17:51
Actualitzat el
01 de març de 2022 a les
17:54
Et pot interessar
-
Societat
L'ICS impulsa un projecte europeu per fomentar hàbits saludables en adolescents vulnerables
-
Societat
Tallat un tram del passatge Ferrer de Manresa per reparar una avaria al clavegueram
-
Societat
La Fira del Caçador omple el Bosquet de Sant Fruitós de visitants
-
Societat
El camí dels Tovots de Manresa tindrà restriccions de trànsit tres dimecres per obres
-
Societat
Castellterçol acollirà una jornada informativa sobre el Plater i el seu impacte al Moianès
-
Societat
Sant Fruitós renovarà aquest estiu els banys de primària de l'escola Monsenyor Gibert
