L'hospital de Sant Joan de Déu de Manresa té 20 pacients ingressats amb Covid, la meitat que el dimarts de la setmana passada. A l'hospital de Sant Andreu n'hi ha 10, o sigui 3 menys que fa una setmana.
Malgrat el descens de pacients ingressats, l'hospital d'Althaia ha registrat 5 defuncions a les seves unitats d'aïllament. A Sant Andreu no ha mort ningú amb Covid en aquest mateix període. Entre els dos centres han donat 33 altes a persones que han superat la malaltia.
[plantillacoronavirus]
El nombre de pacients amb Covid a Sant Joan de Déu es redueix a la meitat en l'última setmana
L'hospital d'Althaia, però, ha registrat 5 de funcions a les unitats d'aïllament
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 01 de març de 2022 a les 17:51
Actualitzat el 01 de març de 2022 a les 17:54
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara