El nombre de pacients ingressats amb coronavirus als hospitals de Sant Andreu i Sant Joan de Déu de Manresa és de 17 aquest dimarts, 9 i 8 respectivament, dada que suposa una reducció de gairebé la meitat des dels 31 ingressats de dimarts de la setmana passada. A les unitats d'aïllament de l'UCI de l'hospital gestionat per la Fundació Althaia hi ha 4 pacients ingressats, 2 menys que ara fa una setmana.
[nointext]
En aquests darrers set dies ha mort un pacient amb Covid-19 a l'hospital de Sant Joan de Déu. Aquest hospital ha donat 18 altes en aquest mateix període i el de Sant Andreu, 2 més, entre els pacients que s'han negativitzat del coronavirus.
[intext1]
Pel que fa a nous ingressos de pacients amb Covid, els hospitals manresans han registrat la xifra més baixa d'aquesta cinquena onada, amb només 7 entrades, totes ells a Sant Joan de Déu.
[h3]El risc de rebrot baixa dels 200 punts al Bages[/h3]
En paral·lel a les bones dades hospitalàries, els índexs epidemiològics de la Covid-19 al Bages també han millorat substancialment, malgrat que continuen per sobre de la mitjana catalana. Després de 2 mesos i mig per sobre, el risc de rebrot a la comarca s'ha situat el dia 10 de setembre -última data amb dades consolidades- per sota dels 200 punts, i se situa en 175. Això significa que el Bages deixa la zona de risc molt alt de rebrot per situar-se en la franja de risc alt de rebrot.
[intext2]
La velocitat de contagi a la comarca torna a situar-se en la desacceleració amb una RT de 0,'94. La incidència acumulada de nous contagis en els darrers 14 dies baixa fins a 184,35 per cada 100.000 habitants, i el percentatge de positivitat de les proves PCR i de Test d'Antígens se situa en el 4,81%.
A Manresa, el risc de rebrot es trobava en 201 punts, encara, la velocitat de contagi en una RT de 0,97, la incidència acumulada de nous contagis en els darrers 14 dies és de 207,93, i el percentatge de positivitat del 5,9%.
[plantillacoronavirus]
El nombre de pacients ingressats amb Covid a Manresa es redueix gairebé a la meitat en l'última setmana
Aquest dimarts, 17 persones estaran ingressades a les unitats d'aïllament dels hospitals de Sant Andreu i Sant Joan de Déu, 4 d'elles a l'UCI
ARA A PORTADA
-
Pep Guardiola confessa a Manresa el seu passat ocult: «De petit jugava més a bàsquet que a futbol» Pere Fontanals
-
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa Pere Fontanals
-
-
-
«Ja hem esperat prou»: entitats i veïns bloquegen la C-55 a Manresa per exigir el desdoblament definitiu Pere Fontanals
Publicat el
14 de setembre de 2021 a
les 14:25
Et pot interessar
-
Societat
Més de 120 usuaris de Sant Andreu Salut participen en la sortida anual a Vilanova
-
Societat
Manresa obre la convocatòria del Premi del Consell de les Persones Grans
-
Societat
Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Mundial de l'Hemocromatosi
-
Societat
Canvis de circulació al Passeig per les obres del carrer Guimerà a partir de dilluns
-
Societat
Manresa desplega la nova ordenança de patinets amb senyalització i una campanya dirigida als joves
-
Societat
La Plana de l'Om repassarà 30 anys de cooperació internacional de Manresa en una exposició
