L'alcalde de Manresa i actual president de la Mancomunitat de Municipis del Bages per al Sanejament, Valentí Junyent, i l'alcalde de Sant Salvador de Guardiola, Albert Miralda, han signat aquest dimecres, a l'Ajuntament de Manresa, un conveni per al finançament de l'actuació de connexió de les aigües residuals dels habitatges del passatge de Sant Marc de la Urbanització del Calvet al clavegueram municipal.
El pressupost per fer aquesta actuació és 22.066,73 euros, IVA inclòs. L'obra serà executada per la Mancomunitat i serà finançada íntegrament per l'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola.
La Mancomunitat de Municipis del Bages per al Sanejament es va constituir l'any 1986 i en formen part 14 municipis de les comarques del Moianès i del Bages, entre els quals Sant Salvador de Guardiola. La Mancomunitat és l'administració actuant en matèria de sanejament en l'àmbit territorial dels municipis mancomunats.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
Publicat el
04 de maig de 2016 a
les 16:01
Actualitzat el
04 de maig de 2016 a les
16:05
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
