L'alcalde de Manresa i actual president de la Mancomunitat de Municipis del Bages per al Sanejament, Valentí Junyent, i l'alcalde de Sant Salvador de Guardiola, Albert Miralda, han signat aquest dimecres, a l'Ajuntament de Manresa, un conveni per al finançament de l'actuació de connexió de les aigües residuals dels habitatges del passatge de Sant Marc de la Urbanització del Calvet al clavegueram municipal.
El pressupost per fer aquesta actuació és 22.066,73 euros, IVA inclòs. L'obra serà executada per la Mancomunitat i serà finançada íntegrament per l'Ajuntament de Sant Salvador de Guardiola.
La Mancomunitat de Municipis del Bages per al Sanejament es va constituir l'any 1986 i en formen part 14 municipis de les comarques del Moianès i del Bages, entre els quals Sant Salvador de Guardiola. La Mancomunitat és l'administració actuant en matèria de sanejament en l'àmbit territorial dels municipis mancomunats.
ARA A PORTADA
-
Societat El Govern compra el Bloc 8, símbol de la lluita pel dret a l'habitatge a Manresa Pau Espí Solé
-
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Pere Fontanals
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
Publicat el
04 de maig de 2016 a
les 16:01
Actualitzat el
04 de maig de 2016 a les
16:05
Et pot interessar
-
Societat
Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria
-
Societat
El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris
-
Societat
Els projectes juvenils del CAE refermen el seu paper d'acompanyament a infants i adolescents
-
Societat
Tallaran tres setmanes el carrer Dibuixant Joan Vilanova per renovar el clavegueram
-
Societat
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Societat
La plaça de la Creu tindrà afectacions de trànsit per unes obres en un pas de vianants
