El lliurament dels premis Oleguer Bisbal 2020, ajornat a causa de la crisi sanitària, es farà el proper dimecres, 2 de setembre, a dos quarts de vuit del vespre (19.30 h), a l'auditori de la Plana de l'Om, en el marc de la celebració dels 33 anys de la revista manresana d'informació i opinió.
En el transcurs de l'acte, es farà el lliurament dels vint-i-cinquens Premis Oleguer Bisbal, escollits com sempre per votació popular entre els lectors de la revista. Els guardons d'aquest any, modelats per Aurora Pérez sobre el personatge creat pel dibuixant Manel Fontdevila, s'atorguen al Personal sanitari d'Althaia (Premi Oleguer Bisbal 2020 als manresans més manresans), al comediant Jordi Pesarrodona Capsada (Premi Oleguer Bisbal 2020 al manresà del Pou), i a l'influencer Jordi Wild (Premi Oleguer Bisbal 2020 al manresà d'actualitat).
Durant l'acte també es presentarà la nova versió del digital elpou.cat, renovat gràcies a una campanya de micromecenatge, i la revista de setembre, que dedica el tema central a manresans amb arrels a la població aragonesa de Binacet.
El personal sanitari d'Althaia, Jordi Pesarrodona i Jordi Wild, premis Oleguer Bisbal 2020 del Pou
El lliurament es farà el proper 2 de setembre a l'Auditori de la Plana de l'Om
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’agost de 2020 a les 22:46
Actualitzat el 27 d’agost de 2020 a les 22:51
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat Creix la natalitat al Bages, però s'enfonsa al Moianès
-
Societat El Meteocat confirma un esclafit al Bages