El ple de l'Ajuntament de Manresa ha aprovat per unanimitat aquest dijous el Protocol per a l'abordatge de les violències sexuals a Manresa i el Bages, un document nascut arran de la sacsejada que va suposar per a la ciutat i la comarca el seguit de casos d'agressions sexuals succeïts el 2019, que van tenir un gran impacte a nivell institucional i de la ciutadania.
El protocol posa les dones al centre, com a subjectes de dret i no sols com a objectes d'una agressió, i dona resposta a diversos objectius, com el de reforçar la cultura de tolerància zero davant de les violències sexuals (assetjaments, abusos i agressions sexuals) o el d'establir unes actuacions i uns criteris consensuats que hauran de tenir en compte els professionals de la xarxa de violència masclista i altres agents socials de Manresa i comarca.
[noticia]101448[/noticia]
[noticia]101449[/noticia]
El ple de Manresa aprova per unanimitat el Protocol per a l'abordatge de les violències sexuals
Societat
El protocol estableix unes actuacions i uns criteris consensuats que hauran de tenir en compte els professionals i altres agents socials
ARA A PORTADA
-
Successos Tres edificis desallotjats preventivament per un incendi en un altell del nucli antic de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Successos El grup que generava incivisme a Sant Domènec es trasllada a la plaça Europa Pere Fontanals
-
Successos L'ADF rescata el conductor d'una retroexcavadora envoltada per un incendi a Artés Pere Fontanals
Publicat el
28 de gener de 2022 a
les 16:26
Actualitzat el
28 de gener de 2022 a les
16:33
Et pot interessar
-
Societat
La Càtedra de Simulació i Seguretat del Pacient d'UManresa estrena codirecció
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà la xarxa d'aigua al carrer Sant Maurici a partir de dilluns
-
Societat
Canalitzacions elèctriques a l'avinguda Pirelli provocaran afectacions al trànsit durant un mes
-
Societat
Aigües de Manresa repararà una avaria al clavegueram de la carretera de Santpedor
-
Societat
Un tram del carrer Sant Antoni Maria Claret quedarà tallat al trànsit aquest dissabte
-
Societat
El Sopar del Tomàquet del Bages reuneix 193 comensals en una edició de rècord
