El ple de Navàs d'aquest mes de maig va aprovar per unanimitat una moció consensuada i presentada per tots els partits polítics demanant que es recuperi el servei d'urgències i es millori l'atenció primària del CAP Navàs.
La moció aprovada demana la recuperació del horari d'atenció d'urgències al CAP Balsareny - Navàs, que permeti l'atenció els vespres i caps de setmana. També, la millora de l'atenció presencial i telefònica per a una atenció més humanitzada i centrada en la persona.
Per tot plegat reclama al Govern de la Generalitat la dotació de recursos suficients i necessaris per garantir una atenció de qualitat, universal i sense inequitats segons municipi de residència, ni d'altra tipus.
El ple de Navàs demana recuperar el servei d'urgències del CAP del municipi
També reclama la millora de l'atenció presencial i telefònica per a una atenció més humanitzada i centrada en la persona
Ara a portada
Publicat el 19 de maig de 2022 a les 17:30
Actualitzat el 19 de maig de 2022 a les 17:38
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al Camí del Grau de Manresa, dilluns
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà de blau dilluns per sensibilitzar sobre la malaltia de Huntington
-
Societat Tall de trànsit al carrer Lluís Millet de Manresa a partir de dimarts
-
Societat Mor als 100 anys Jaume Garriga, de la Fusteria Puigdellívol de Sant Fruitós