El ple de Navàs d'aquest mes de maig va aprovar per unanimitat una moció consensuada i presentada per tots els partits polítics demanant que es recuperi el servei d'urgències i es millori l'atenció primària del CAP Navàs.
La moció aprovada demana la recuperació del horari d'atenció d'urgències al CAP Balsareny - Navàs, que permeti l'atenció els vespres i caps de setmana. També, la millora de l'atenció presencial i telefònica per a una atenció més humanitzada i centrada en la persona.
Per tot plegat reclama al Govern de la Generalitat la dotació de recursos suficients i necessaris per garantir una atenció de qualitat, universal i sense inequitats segons municipi de residència, ni d'altra tipus.
El ple de Navàs demana recuperar el servei d'urgències del CAP del municipi
També reclama la millora de l'atenció presencial i telefònica per a una atenció més humanitzada i centrada en la persona
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de maig de 2022 a les 17:30
Actualitzat el 19 de maig de 2022 a les 17:38
Et pot interessar
-
Societat Santpedor amplia el suport a famílies amb infants i joves amb el nou Servei d'Intervenció Socioeducativa
-
Societat La Catalunya Central inicia la segona fase de vacunació de tardor amb cita i sense cita prèvia
-
Societat Treballs de reparació d'una avaria a la xarxa de clavegueram al passeig del Riu
-
Societat La nova residència pública del Xup portarà el nom de Víctor Feliu
-
Societat El Hapoel Jerusalem aconsegueix accedir al Congost tot i les manifestacions
-
Societat Tallada la C-55 a Sant Joan per la vaga en suport a Palestina