El Pla Local de Joventut de Súria per als anys 2022-25 va ser aprovat en la darrera sessió ordinària del ple municipal. Aquest nou Pla dona continuïtat a l'anterior, incorporant-hi les necessitats detectades en aquests darrers temps, a partir de les dades recollides i de l'experiència de gestió durant el temps de la pandèmia.
L'aprovació del Pla Local de Joventut va tenir 8 vots a favor (PSC, GIIS i aiS), 2 vots en contra (ERC) i 2 abstencions (JxS i regidor no adscrit).
L'objectiu bàsic del nou Pla és definir les línies d'actuació estratègiques de l'Ajuntament en el desenvolupament de polítiques de joventut com a eina de transparència i rigor metodològic. El document també serà una carta de presentació davant les administracions supramunicipals per a la recerca de noves subvencions i recursos.
En aquest sentit, el dictamen sobre el Pla Local de Joventut va ser presentat al ple municipal per la via d'urgència per tal de poder accedir a les subvencions de la Generalitat per a aquest tipus de programes. La urgència del dictamen va ser aprovada per 9 vots a favor (PSC, GIIS, aiS i regidor no adscrit), 2 vots en contra (ERC) i 1 abstenció (JxS).
Posteriorment es va aprovar una esmena al dictamen per 8 vots a favor (PSC, GIIS i aiS) i 4 abstencions (ERC, JxS i regidor no adscrit).
La darrera sessió ordinària del ple municipal de Súria va tenir lloc el passat dijous 29 de desembre i es va celebrar amb l'absència d'un representant del grup municipal d'ERC.
El ple de Súria aprova el Pla Local de Joventut per als anys 2022-25
Societat
L'objectiu bàsic del nou Pla és definir les línies d'actuació estratègiques de l'Ajuntament en el desenvolupament de polítiques de joventut
ARA A PORTADA
-
Societat «No m'esperava treure aquesta nota»: Martí Trullàs signa la millor selectivitat del Bages Pere Fontanals
-
Política El nou pla ferroviari ajorna fins al 2040 els semidirectes de Manresa i desferma una allau de crítiques Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Bages rebrà prop de 2,7 milions de la Diputació per restaurar patrimoni arquitectònic Redacció
-
Política Un promotor s'interessa per un solar de Súria on es preveuen construir 52 habitatges protegits Pere Fontanals
-
Política El Consell Comarcal del Bages reclama que la Llei d'Alta Muntanya no exclogui sis municipis de la comarca Pere Fontanals
Publicat el
09 de gener de 2023 a
les 21:23
Actualitzat el
09 de gener de 2023 a les
21:28
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa il·luminarà la façana pel Dia de la Síndrome Rubinstein-Taybi
-
Societat
Navarcles obté prop de 260.000 euros de la Generalitat per reurbanitzar la plaça del General Prim
-
Societat
Manresa aporta 6.000 euros per ajudar les víctimes dels terratrèmols que han afectat Veneçuela
-
Societat
La Festa Intercultural reunirà aquest dissabte a Manresa la diversitat de 118 nacionalitats
-
Societat
I si ens estiguéssim adormint?
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 25.000 euros en la millora i manteniment de nou camins municipals
