El ple municipal de Súria ha fet aquest dijous 25 de juny un minut de silenci per les víctimes dels dos accidents mortals esdevinguts aquest mes de juny a les instal·lacions de l'empresa ICL a Sallent-Balsareny. El minut de silenci ha tingut lloc al començament de la sessió, que s'ha iniciat a les 19.00 h.
L'alcalde Albert Coberó ha expressat el condol de l'Ajuntament a familiars, amics i companys dels dos treballadors morts en els dos accidents, esdevinguts el passat 4 de juny i aquest 25 de juny. El batlle surienc ha manifestat que, com a poble miner, "avui és un dia trist per a Súria".
L'equip de govern municipal també s'ha posat en contacte amb ICL i amb el comitè d'empresa per transmetre el condol de l'Ajuntament per aquest nou accident mortal.
El ple de Súria fa un minut de silenci per les víctimes dels dos accidents mortals a la mina
Societat
L'alcalde Albert Coberó ha expressat el condol de l'Ajuntament a familiars, amics i companys dels dos treballadors
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
-
-
Publicat el
25 de juny de 2020 a
les 19:04
Et pot interessar
-
Societat
Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips
-
Societat
La campanya de donació de sang de Festa Major a Manresa tanca amb 74 donacions
-
Societat
Treballs de pintura provocaran afectacions nocturnes en quatre carrers de Manresa
-
Societat
Obres de telecomunicacions alteraran l'estacionament als carrers Sant Rafael i Maria Aurèlia Capmany
-
Societat
El carrer Barcelona de Manresa tindrà pas alternatiu per obres dilluns
-
Societat
Avinyó inicia actuacions d'urgència a Cal Verdaguer per garantir la seguretat i preservar el patrimoni
