El ple municipal de Súria ha fet aquest dijous 25 de juny un minut de silenci per les víctimes dels dos accidents mortals esdevinguts aquest mes de juny a les instal·lacions de l'empresa ICL a Sallent-Balsareny. El minut de silenci ha tingut lloc al començament de la sessió, que s'ha iniciat a les 19.00 h.
L'alcalde Albert Coberó ha expressat el condol de l'Ajuntament a familiars, amics i companys dels dos treballadors morts en els dos accidents, esdevinguts el passat 4 de juny i aquest 25 de juny. El batlle surienc ha manifestat que, com a poble miner, "avui és un dia trist per a Súria".
L'equip de govern municipal també s'ha posat en contacte amb ICL i amb el comitè d'empresa per transmetre el condol de l'Ajuntament per aquest nou accident mortal.
El ple de Súria fa un minut de silenci per les víctimes dels dos accidents mortals a la mina
L'alcalde Albert Coberó ha expressat el condol de l'Ajuntament a familiars, amics i companys dels dos treballadors
ARA A PORTADA
-
Adif admet que no té «cap previsió» per a la reobertura de l'R4 entre Manresa i Terrassa Pere Fontanals
-
Jutgen un manresà per deixar-ne borni un altre estavellant-li un got a la cara la nit de Nadal Pere Fontanals
-
-
-
Sant Fruitós de Bages repartirà 3.500 racions d'arròs a la Festa de l'Arròs del 15 de febrer Redacció
Publicat el
25 de juny de 2020 a
les 19:04
Et pot interessar
-
Societat
La Clínica Sant Josep estrena una Unitat de Memòria pionera a la Catalunya Central
-
Societat Sant Fruitós celebra la 7mana de l'Arròs amb propostes gastronòmiques locals
-
Societat
L'alumnat de l'Institut Lacetània impulsa activitats per fomentar el català a escoles de Manresa
-
Societat
Un estudi de l'ICS a la Catalunya Central, premiat per analitzar el consum real de sal
-
Societat
Tall de trànsit al carrer del Carme, dimecres al matí
-
Societat
La CNT Manresa impulsa un curs de formació sobre prevenció de riscos laborals i psicosocials
