El ple municipal de Súria ha fet aquest dijous 25 de juny un minut de silenci per les víctimes dels dos accidents mortals esdevinguts aquest mes de juny a les instal·lacions de l'empresa ICL a Sallent-Balsareny. El minut de silenci ha tingut lloc al començament de la sessió, que s'ha iniciat a les 19.00 h.
L'alcalde Albert Coberó ha expressat el condol de l'Ajuntament a familiars, amics i companys dels dos treballadors morts en els dos accidents, esdevinguts el passat 4 de juny i aquest 25 de juny. El batlle surienc ha manifestat que, com a poble miner, "avui és un dia trist per a Súria".
L'equip de govern municipal també s'ha posat en contacte amb ICL i amb el comitè d'empresa per transmetre el condol de l'Ajuntament per aquest nou accident mortal.
El ple de Súria fa un minut de silenci per les víctimes dels dos accidents mortals a la mina
L'alcalde Albert Coberó ha expressat el condol de l'Ajuntament a familiars, amics i companys dels dos treballadors
ARA A PORTADA
-
Illa anuncia el desdoblament de la C-55 entre Manresa i Sant Vicenç: «la decisió ja està presa» Pere Fontanals
-
-
-
La pluja intensa provoca afectacions a municipis del Bages però sense danys personals Pere Fontanals
-
L'atletisme manresà brilla en la victòria de Catalunya al Campionat d'Espanya de Federacions Pere Fontanals
Publicat el 25 de juny de 2020 a les 19:04
Et pot interessar
-
Societat Els professors del Guillem Catà de Manresa carreguen contra el nou currículum de l'FP
-
Societat Obres al clavegueram al carrer Doctor Esteve comportaran afectacions al trànsit
-
Societat Treballs a l'enllumenat públic al carrer Rosa Sensat
-
Societat Manresa obre la convocatòria per al Premi del Consell de les Persones Grans 2025
-
Societat Treballs per a la millora de la seguretat viària a la C-55, en un tram pròxim als Comtals
-
Societat Tall de trànsit en un tram de la Via Sant Ignasi, dissabte al matí