La nova rotonda al polígon de Santa Anna de Sant Fruitós de Bages es finançarà a parts iguals entre l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i la Generalitat.
Aquest dijous, la consellera de Territori, Ester Capella, i l’alcalde de Sant Fruitós de Bages, Joan Carles Batanés, han signat un conveni de col·laboració entre ambdues institucions que, entre altres aspectes, regula el finançament de les obres d'aquesta nova rotonda que es construirà a l'altura del carrer Sakura, a la carretera BV-4511, i que ha de millorar la seguretat dels vehicles que circulen per aquest punt.
L'execució d'aquestes obres s'ha pressupostat en 883.069 euros, un import que serà finançat al 50% per part de l'Ajuntament i el 50% per part de la Generalitat.
La carretera BV-4511, registra diàriament en aquest punt un flux de 1.200 vehicles, un trànsit molt elevat on conviuen vehicles amb camions de gran tonatge que provenen de les empreses de la zona, posant en perill la seguretat viària en les incorporacions a la via principal.
La rotonda que està projectada en aquest punt tindrà 40 mectres de diàmetre i serà de prioritat pels vehicles que circulen per l'anella central. Concretament, es construirà en la intersecció entre la carretera BV-4511 i el carrer Sakura.
La construcció d'una rotonda en aquest nus viari ha de permetre millorar la circulació i facilitar la incorporació de vehicles des del ramal provinent del polígon. La Generalitat preveu que les obres d'execució finalitzaran durant el 2025.
Prèviament a la signatura d’aquest conveni, la consellera, acompanyada de David Soto, director general d’Infraestructures de la Generalitat, i David Aaron López, director dels Serveis Territorials del Departament a la Catalunya Central, ha signat el llibre d’honor de l’Ajuntament.
El polígon de Santa Anna de Sant Fruitós tindrà una nova rotonda
L'Ajuntament de Sant Fruitós i la Generalitat finançaran a parts iguals l'execució de les obres
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de març de 2024 a les 18:48
Actualitzat el 21 de març de 2024 a les 19:14
Et pot interessar
-
Societat
L'exposició interactiva «Dona la volta a l'alcohol» promou hàbits saludables entre joves de Sant Fruitós
-
Societat
L'equip itinerant de la Síndica atendrà consultes i queixes a Manresa el 2 de desembre
-
Societat
El col·lectiu manresà Entre Feixes guanya el Premi Emprius 2025 per la seva proposta de gestió comunal
-
Societat
Noves pèrgoles al pati de l'escola Pla del Puig de Sant Fruitós
-
Societat
Manresa lliurarà la Medalla de la Ciutat al Mèrit Cívic a Víctor Feliu, a títol pòstum, aquest dijous
-
Societat
Manresa estrena un servei gratuït per millorar el benestar emocional i relacional de les famílies
