La nova rotonda al polígon de Santa Anna de Sant Fruitós de Bages es finançarà a parts iguals entre l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i la Generalitat.
Aquest dijous, la consellera de Territori, Ester Capella, i l’alcalde de Sant Fruitós de Bages, Joan Carles Batanés, han signat un conveni de col·laboració entre ambdues institucions que, entre altres aspectes, regula el finançament de les obres d'aquesta nova rotonda que es construirà a l'altura del carrer Sakura, a la carretera BV-4511, i que ha de millorar la seguretat dels vehicles que circulen per aquest punt.
L'execució d'aquestes obres s'ha pressupostat en 883.069 euros, un import que serà finançat al 50% per part de l'Ajuntament i el 50% per part de la Generalitat.
La carretera BV-4511, registra diàriament en aquest punt un flux de 1.200 vehicles, un trànsit molt elevat on conviuen vehicles amb camions de gran tonatge que provenen de les empreses de la zona, posant en perill la seguretat viària en les incorporacions a la via principal.
La rotonda que està projectada en aquest punt tindrà 40 mectres de diàmetre i serà de prioritat pels vehicles que circulen per l'anella central. Concretament, es construirà en la intersecció entre la carretera BV-4511 i el carrer Sakura.
La construcció d'una rotonda en aquest nus viari ha de permetre millorar la circulació i facilitar la incorporació de vehicles des del ramal provinent del polígon. La Generalitat preveu que les obres d'execució finalitzaran durant el 2025.
Prèviament a la signatura d’aquest conveni, la consellera, acompanyada de David Soto, director general d’Infraestructures de la Generalitat, i David Aaron López, director dels Serveis Territorials del Departament a la Catalunya Central, ha signat el llibre d’honor de l’Ajuntament.
El polígon de Santa Anna de Sant Fruitós tindrà una nova rotonda
L'Ajuntament de Sant Fruitós i la Generalitat finançaran a parts iguals l'execució de les obres
ARA A PORTADA
-
Pep Guardiola confessa a Manresa el seu passat ocult: «De petit jugava més a bàsquet que a futbol» Pere Fontanals
-
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa Pere Fontanals
-
-
-
«Ja hem esperat prou»: entitats i veïns bloquegen la C-55 a Manresa per exigir el desdoblament definitiu Pere Fontanals
Publicat el
21 de març de 2024 a
les 18:48
Actualitzat el
21 de març de 2024 a les
19:14
Et pot interessar
-
Societat
Més de 120 usuaris de Sant Andreu Salut participen en la sortida anual a Vilanova
-
Societat
Manresa obre la convocatòria del Premi del Consell de les Persones Grans
-
Societat
Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Mundial de l'Hemocromatosi
-
Societat
Canvis de circulació al Passeig per les obres del carrer Guimerà a partir de dilluns
-
Societat
Manresa desplega la nova ordenança de patinets amb senyalització i una campanya dirigida als joves
-
Societat
La Plana de l'Om repassarà 30 anys de cooperació internacional de Manresa en una exposició
