El portaveu del Grup Municipal del Partit Popular a Sant Joan de Vilatorrada, Josep Lluís Javaloyes, considera que l'escola de música municipal, "és un servei insostenible per al municipi".
El portaveu Popular que creu que "l'escola ha de servir per donar un servei al ciutadà i no per crear un sistema clientelar" ha manifestat que "alguna cosa no s'està fent bé des de l'ajuntament. Tot i que entén que l'escola de música municipal, és un referent de la difusió de la cultura del municipi, model de cohesió social pels nens i nens, amb una oferta d'educació musical amplia i variada, no hauria de tenir un cost deficitari per l'ajuntament, inassumible econòmicament, de més de 230.000 euros cada any".
"El servei que ofereix actualment l'escola no és sostenible, ja que no s'adequa als ingressos del municipi". Per això Javaloyes creu que l'ajuntament, no té per què pagar aquest servei. "Si la música és una prioritat educativa, que es faci a l'escola, i si és optatiu, doncs no s'ha de finançar amb diners de tothom" Tanmateix per Javaloyes afirma que amb aquests 230.000 euros a l'any, es podrien destinar a despesa social, ajuts, o plans d'ocupació entre altres prioritats.
El portaveu Popular ha recordat que el seu grup municipal, ja va presentar el juliol de 2015 una moció de millora del finançament de les escoles municipals, on es demanava que l'aportació que fa l'ajuntament als alumnes que no estan empadronats al municipi, la facin els ajuntaments dels pobles o ciutats d'origen de l'alumne, però va ser rebutjada. Segons explica Javaloyes, amb aquesta mesura "el municipi s'hauria pogut estalviar 124.000 euros, que ara estem pagant entre tots els habitants de Sant Joan" ha conclòs.
El PP de Sant Joan considera que el cost de l'escola de música és insostenible
Societat
Josep Lluís Javaloyes considera que "l'ajuntament no ha de pagar aquest servei. Si la música és una prioritat educativa, que es faci a l'escola, i si és optatiu, doncs no ha de ser finançat amb diners de tothom"
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
02 de maig de 2016 a
les 21:01
Actualitzat el
02 de maig de 2016 a les
21:04
Et pot interessar
-
Societat
El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris
-
Societat
Els projectes juvenils del CAE refermen el seu paper d'acompanyament a infants i adolescents
-
Societat
Tallaran tres setmanes el carrer Dibuixant Joan Vilanova per renovar el clavegueram
-
Societat
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Societat
La plaça de la Creu tindrà afectacions de trànsit per unes obres en un pas de vianants
-
Societat
Les obres al carrer Barreres obligaran a modificar els accessos al Centre Històric
