[nointext]
Hernàndez ha posat èmfasi que aquest fet suposa "un greuge històric" que fa que la comarca sigui menys competitiva i que s'alenteixi el seu desenvolupament econòmic. Per això insisteix amb que s'aixequin les barreres de la C-16, que encara tenen una concessió fins alo 2036, que es porti a terme la variant de Castellgalí de la C-55, com a primer pas -com va explicar en una entrevista a NacióManresa quan va assumir la presidència-, i que es millori el transport públic viari i ferroviari. "Cal compromís ferm i explícit per ser equitatius territorialment", ha finalitzat la seva piulada.
[intext1]
Eloi Hernàndez ha fet aquesta valoració després que l'AP-7, l'AP-2, la C-32 i la C-33 deixin de ser de pagament a Catalunya a partir d'aquest dimecres.
[intext2]
L’alliberament de 400 kms d’autopista amb peatge (que celebrem) no fa més que augmentar el desequilibri territorial de #Bages i #CatCentral que mantenim els peatges més cars de l’Estat i ara gairebé els únics de #Catalunya. +greuge històric - competitivitat i desenvolupament eco https://t.co/JEdFqePH5g
— Eloi Hernàndez i Mosella (@eloifonollosa) August 31, 2021
[noticiadiari]2/223826[/noticiadiari]
[noticia]98511[/noticia]