Com avançava NacióManresa, el primer naixement de l'any al Bages ha hagut d'esperar a aquesta matinada de dilluns, ja entrat el dia 2 de gener, de manera que durant el primer dia de l'any no hi ha hagut cap naixement a la comarca.
El primer nadó de l'any al Bages és un nen que ha nascut aquest dilluns a les 2.24h de la matinada. El part ha tingut lloc a l'hospital de Sant Joan de Déu de Manresa, ha anat bé i el petit ha nascut amb un pes de gairebé 3 quilos, 2,960 quilograms per a ser exactes.
[intext1]
Els seus pares, la Marta i en Raül, li han posat de nom Genís. Un cop finalitzi l'estada hospitalària es traslladaran a casa seva, a Sant Joan de Vilatorrada, on resideixen.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pSTIE0ugzs0[/youtube]
A nivell de tot Catalunya, El Zakaria, de Palafrugell, ha estat el primer nadó nascut aquest 2023. Passava només un minut de la mitjanit de Cap d'Any quan ha nascut. Pesava 3,180 quilograms i ha nascut a l'hospital de Palamós. És el Zakaria, fill de la Meryem i el Mohamed, una família resident a Palafrugell.
[intext2]
[noticia]107145[/noticia]
[noticiadiari]2/250897[/noticiadiari]
El primer nadó de l'any al Bages es diu Genís i és de Sant Joan de Vilatorrada
El seu naixement s'ha fet esperar fins al dia 2 de gener, concretament a les 2.24h de la matinada
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 02 de gener de 2023 a les 16:40
Actualitzat el 02 de gener de 2023 a les 16:43
Et pot interessar
-
Societat
Manresa firma convenis amb Fundació Germà Tomàs Canet i Càritas per projectes sociolaborals
-
Societat
L'Escola Montserrat consolida el Sopar de Cap d'Any en Companyia
-
Societat
Afectacions de trànsit i recomanacions de seguretat per a la Cavalcada de Reis
-
Societat
Manresa dona veu als refugiats de guerra en una nova Jornada Mundial de la Pau
-
Societat
La Sira és el primer nadó del 2026 al Bages amb un naixement a les 00.41h
-
Societat
Un cinquè premi de la Grossa de Cap d'Any cau a Súria
