El programa de TVE Catalunya ‘Memòries de la Tele’ es grava al centre de Súria

Societat

El centre de Súria ha estat aquest dimecres l’escenari de la gravació del programa de TVE-Catalunya ‘Memòries de la Tele’, que s’emet la nit dels dissabtes per La 2.

Publicat el 22 d’abril de 2009 a les 21:21

El centre de Súria ha estat aquest dimecres l’escenari de la gravació del programa de TVE-Catalunya ‘Memòries de la Tele’, que s’emet la nit dels dissabtes per La 2. Un equip de vuit persones s’ha desplaçat fins a Súria per gravar opinions que formaran part d’una emissió dedicada a l’impacte d’Operación Triunfo i a la trajectòria televisiva de la periodista Susanna Griso.


La gravació s’ha desenvolupat entre les 11.00 i les 13.00 h. a la plaça de Sant Joan i a l’entorn de l’estació d’autobusos. Diferents persones han explicat els seus records relacionats amb Operación Triunfo i amb la participació de la surienca Beth Rodergas, que l’any 2003 va guanyar la segona edició d’aquest popular espai.
 

‘Memòries de la Tele’ pretén recordar programes i personatges televisius destacats de la història de TVE-Catalunya. La previsió és que les entrevistes i intervencions gravades avui a Súria s’emetin en el programa del proper 9 de maig (dissabte).
 

L’any 2003, la plaça de Sant Joan va ser l’escenari d’un espectacle televisiu que va ser emès a tot l’estat espanyol, i amb connexions amb les principals televisions europees, coincidint amb l’actuació de Beth Rodergas al festival d’Eurovision.

Escull Manresa com la teva font preferida de Google