La Federació d'Associacions de Veïns de Manresa i la Plataforma no + morts a la C-55 tornaran a tallar la C-55 el proper dissabte a 3/4 de 5 de la tarda, a l'altura del restaurant Cal Felip, a Olesa de Montserrat, amb motiu de l'atropellament mortal del jove de 18 anys, David E.M. que va tenir lloc en aquell punt el passat 13 de juny.
Amb aquest tall, la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa i la Plataforma no + morts a la C-55 reivindiquen la urgent necessitat de desdoblar la C-55 en el seu tram Manresa - Monistrol i la gratuïtat de la C-16. Segons asseguren, la C-55 és una via absolutament saturada per l'alta densitat de trànsit, que "fa ja massa anys que no respon a les necessitats de comunicació de la comarca".
El proper dissabte es tallarà la C-55 en memòria del darrer atropellament mortal
La FAVM i la plataforma No més morts a la C-55 convoquen la ciutadania per reivindicat el desdoblament de la C-55 i l'alliberament de la C-16
- La FAVM i No més morts a la C-55 tornen a convocar un tall de la C-55 -
- FAVM
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de juny de 2016 a
les 19:53
Actualitzat el
27 de juny de 2016 a les
19:59
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una baixada al riu d'Or dins el projecte Llegim el riu
-
Societat
Manresa reivindica el paper de les milicianes del Bages en una conferència
-
Societat
Un projecte social porta la natació a infants vulnerables de Manresa
-
Societat
El claustre de l'Institut Castellet s'adhereix a les mobilitzacions del professorat
-
Societat
Sant Fruitós millora la via pública amb obres a la Rosaleda i un pas elevat
-
Societat
Talls i afectacions de trànsit per obres de pavimentació a la Plana del Pont Nou
