L'Arya ja es troba al Bages. Fa sis mesos, la Guàrdia Civil la va rescatar d'un zoo il·legal de Múrcia, on convivia amb 500 animals més en espais reduïts i condicions deplorables, segons ha informat TV3. Aquest dissabte ha arribat al Bages dins una cistella de transport procedent de Múrcia.
L'administració murciana es va plantejar el seu sacrifici, però la Fundació Faada ho va evitar i l'ha dirigit al Refugi Cau del Bosc, un centre de gestió ètica d'ossos rentadors, ubicat a Sant Salvador de Guardiola.
L'Arya no pot deixar-se en llibertat perquè, com que és una espècie invasora, posaria en perill la vida dels animals autòctons. Conviurà amb 80 animals més, com ara cabres, porcs vietnamites i guineus, que han estat abandonats o trobats al bosc.
El Refugi Cau del Bosc de Sant Salvador de Guardiola acull un os rentador rescatat d'un zoo il·legal
La Guàrdia Civil la va rescatar a Múrcia amb 500 animals més, on estaven en espais reduïts i condicions deplorables
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de maig de 2021 a les 18:01
Actualitzat el 16 de maig de 2021 a les 18:06
Et pot interessar
-
Societat
Manresa firma convenis amb Fundació Germà Tomàs Canet i Càritas per projectes sociolaborals
-
Societat
L'Escola Montserrat consolida el Sopar de Cap d'Any en Companyia
-
Societat
Afectacions de trànsit i recomanacions de seguretat per a la Cavalcada de Reis
-
Societat
Manresa dona veu als refugiats de guerra en una nova Jornada Mundial de la Pau
-
Societat
Un cinquè premi de la Grossa de Cap d'Any cau a Súria
-
Societat
Els jutjats de Manresa s'incorporen al nou sistema judicial que entra en vigor a Catalunya
