El regidor de Nova Ciutadania i Cooperació de l'Ajuntament de Manresa, Jamaa Mbarki, va reunir-se, diumenge, amb representants de la comunitat senegalesa per donar la benvinguda a diverses autoritats civils del país que, aquests dies, estan visitant diverses ciutats europees amb la voluntat d'enfortir el coneixement mutu i l'intercanvi cultural positiu amb poblacions que acullen població d'aquest país africà. La trobada va tenir lloc a l'edifici del Sindicats, i hi van prendre part el khalifa Thierno Amadou Ba i els alcaldes de Bambylor i Rufisque.
Les persones d'origen senegalès són el quart col·lectiu més nombrós de Manresa, cosa que fa que des de l'Ajuntament es valorin "molt positivament" les activitats encarades a reforçar l'intercanvi cultural i la construcció de ponts entre els veïns i veïnes de la ciutat.
El regidor Jamaa Mbarki es reuneix a Manresa amb representants de la comunitat senegalesa
La trobada va tenir lloc a l'edifici del Sindicats, i hi van prendre part el khalifa Thierno Amadou Ba i els alcaldes de Bambylor i Rufisque
ARA A PORTADA
Publicat el
07 d’octubre de 2019 a
les 21:27
Actualitzat el
07 d’octubre de 2019 a les
21:31
Et pot interessar
-
Societat
La Caravana de la Bondat de Sor Lucía porta 21 vehicles sanitaris a Ucraïna
-
Societat
Súria tala cinc arbres morts a la carretera de Manresa per evitar riscos
-
Societat
El Gastrofòrum de Joviat Culinary tanca 20 edicions connectant talent, ofici i territori
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Caputxins, aquest dissabte al matí
-
Societat
Entitats del Xup es mobilitzen per evitar el desnonament d'una família del barri
-
Societat
Ruixats amb pintura groga els Serveis Territorials d'Educació de la Catalunya Central
