Aquest diumenge, el Santuari de la Mare de Déu de Joncadella viurà la benedicció de l'altar de la Mare de Déu del Roser, que durant l'any 2022 s'ha restaurat. També s'ha pintat la capella en la qual està situat, i la del Sant Crist, i l'accés al Santuari per la porta del migdia.
La missa durant la qual es portarà a terme la benedicció se celebrarà aquest diumenge a partir de la 1 del migdia, i estarà presidida pel bisbe de Vic, Romà Casanova. Els cantaires del Santuari posaran la part musical a la cerimònia.
El Santuari de Joncadella beneirà l'altar de la Mare de Déu del Roser aquest diumenge
Societat
El bisbe de Vic, Romà Casanova, presidirà la celebració eucarística durant la qual es portarà a terme la cerimònia
ARA A PORTADA
-
Successos Tres edificis desallotjats preventivament per un incendi en un altell del nucli antic de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Successos El grup que generava incivisme a Sant Domènec es trasllada a la plaça Europa Pere Fontanals
-
Successos L'ADF rescata el conductor d'una retroexcavadora envoltada per un incendi a Artés Pere Fontanals
Publicat el
04 de març de 2023 a
les 15:29
Et pot interessar
-
Societat
La Càtedra de Simulació i Seguretat del Pacient d'UManresa estrena codirecció
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà la xarxa d'aigua al carrer Sant Maurici a partir de dilluns
-
Societat
Canalitzacions elèctriques a l'avinguda Pirelli provocaran afectacions al trànsit durant un mes
-
Societat
Aigües de Manresa repararà una avaria al clavegueram de la carretera de Santpedor
-
Societat
Un tram del carrer Sant Antoni Maria Claret quedarà tallat al trànsit aquest dissabte
-
Societat
El Sopar del Tomàquet del Bages reuneix 193 comensals en una edició de rècord
