L’equip del Síndic de Greuges de Catalunya atendrà el 6 d’octubre les queixes i consultes dels manresans. La novetat en aquesta ocasió és que la visita es farà per dues vies, presencial o telemàtica (per trucada o videotrucada). Les visites presencials es faran al Centre Cultural el Casino, al Passeig de Pere III número 27, de 9 a 14 h.
Per concertar entrevista es pot enviar un missatge al correu electrònic sindic@sindic.cat o també trucar al telèfon gratuït 900 124 124.
El Síndic té la funció d'atendre les queixes de totes les persones que es troben desemparades davant l'actuació o la manca d'actuació de les administracions. Vetlla pel bon funcionament de l'Administració de la Generalitat i dels ens locals de Catalunya, com ara els ajuntaments, les diputacions o els consells comarcals. Per tant, actua com a supervisor i col·laborador de l'Administració catalana, amb l'objectiu d'ajudar a millorar-ne el funcionament.
També supervisa les empreses privades que presten serveis d'interès públic, com ara la llum, la telefonia, l'aigua, el gas, el servei postal, etc.
El Síndic de Greuges atendrà consultes i queixes a Manresa el 6 d'octubre
Prèviament, cal concertar entrevista trucant al telèfon gratuït 900 124 124 o per correu electrònic
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de setembre de 2021 a
les 16:08
Et pot interessar
-
Societat
La TEA Football Club portarà al Bages un torneig amb clubs europeus i 600 infants
-
Societat
Creu Roja al Bages impulsa la Setmana de la Salut amb activitats a Manresa
-
Societat
Talls de trànsit al Centre Històric per la processó de Divendres Sant
-
Societat
Talls al trànsit al carrer Cardenal Lluch per obres de millora del drenatge
-
Societat
Sant'Egidio proposa un Via Crucis al refugi antiaeri de la Renaixença
-
Societat
McDrama als Trullols: el sistema diu prou i desencadena la bogeria
