Tots els manresans i manresanes estan convidats a participar a la votació popular que s’ha obert per escollir les propostes artístiques del projecte SolidaridArt – expressions solidàries glocals que es portaran a terme, i que serviran per ambientar i donar projecció simbòlica a la Casa per la Solidaritat i la Pau Flors Sirera. El termini per participar a la votació popular estarà obert fins al 10 de desembre.
Recordem que el Consell Municipal de Solidaritat i la Casa per la Solidaritat i la Pau Flors Sirera impulsen aquesta convocatòria, que té per objectiu promoure la cultura de la pau, la solidaritat i els drets humans, el coneixement de la realitat social global i els seus reptes, així com la creació d’alternatives, tot a través de les arts i les expressions culturals, amb la participació directa de persones de la ciutat.
El termini de presentació de propostes es va tancar el 22 de novembre amb una vintena de projectes presentats. Ara s’ha obert un termini de votació popular que, juntament amb la valoració d’un jurat, servirà per determinar la selecció de propostes guanyadores que es portaran a la pràctica al llarg del primer quadrimestre del 2011. L’organització està gratament sorpresa amb la quantitat i qualitat de les propostes que s’han presentat. Exposicions fotogràfiques, espectacles de dansa, teatre i música, a més de propostes d’escultura i pintura mural plenes de simbolisme, són algunes de les propostes que s’han presentat per donar caliu i vida a la Casa Flors Sirera, equipament emblemàtic de la solidaritat i la pau.
Sota la crida, Tots fem la Casa Flors Sirera, el Consell Municipal de Solidaritat convida a tothom a conèixer les propostes artístiques que s’han presentat i a decidir quines es duen a terme.
Per participar a la votació popular cal visitar la Casa Flors Sirera (carrer Saleses 10), els matins de 10 a 14 hores, o els dimarts i dijous de 16 a 20 hores fins al divendres 10 de desembre. Els resultats de la valoració i votació es faran públics a partir del 13 de desembre.
El «SolidaridArt» es decidira per una votació popular i un jurat
El projecte SolidaridArt – expressions solidàries glocals té per objectiu ambientar i donar contingut simbòlic i cultural a la Casa Flors Sirera
Ara a portada
-
Successos Escoles, bus i FGC funcionen amb normalitat, però Rodalies continua suspesa Pere Fontanals
-
-
-
Economia Una entitat assegura que l'Escorxador del Moianès sacrifica més del doble de porcs diaris permesos Pere Fontanals
-
Política Manresa inicia campanyes d'inspecció sancionadores per garantir el català en els rètols comercials Redacció
Publicat el 30 de novembre de 2010 a les 19:01
Et pot interessar
-
Societat Més de 1.200 professionals de l'atenció primària de la Catalunya Central es formen en un nou espai de simulació
-
Societat Alliberen una ànega collverd i els seus pollets que havien entrat en una nau de Sant Fruitós
-
Societat S'estrena un documental sobre la vida dels monjos de Montserrat després de dos anys de rodatge
-
Societat La comunitat de Sant'Egidio de Manresa dedica una pregària a la memòria del papa Francesc