Artur Segarra Príncep, un barceloní de 37 anys, és el principal sospitós de l'assassinat de l'empresari lleidatà David Bernat a Bangkok, el cos del qual va ser trobat esquarterat al riu Chao Phraya, de la capital tailandesa. Es dóna el cas que Artur Segarra va ser número 20 a la llista que PxC va presentar a les eleccions de 2007 per Manresa, quan la formació racista va aconseguir fer entrar un regidor a l'Ajuntament, el seu cap de llista Xavier Arcas.
La policia tailandesa ha distribuït fotografies d'Artur Segarra i s'ha mostrat convençuda que no ha sortit del país, ja que han pogut identificar dues retirades d'efectiu fetes amb la targeta en caixers automàtics encara dins del país.
La policia encara no té clar quin és el grau d'implicació de Segarra amb el cas. Pot ser-ne l'autor intel·lectual, darrere d'un complit per segrestar, extorsionat i matar l'empresari lleidatà o, només l'assassí material. Junt a Segarra, la policia investiga la relació de deu tailandesos amb el cas que haurien actuat com a còmplices del barceloní.
La policia ha trobat dues transferències d'un total de 37 milions de Bahts (uns 950.000 euros) del compte bancari del mort al compte de Singapur del sospitós.
Artur Segarra està relacionat amb una trentena d'empreses catalanes, principalment de disseny amb noves tecnologies i de promocions immobiliàries, com a administrador, apoderat o representant. Algunes d'elles amb el camp de treball en estats asiàtics.
Les primeres restes de la víctima van ser trobats dissabte al riu Chao Phraya; en els dies posteriors han anat apareixent més parts del cadàver de forma disseminada.
El sospitós de l'assassinat de Bangkok havia estat candidat per PxC a Manresa
La policia tailandesa distribueix fotografies d'Artur Segarra Príncep com a presumpte autor intel·lectual o material del segrest, extorsió i mort de l'empresari lleidatà David Bernat
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
Publicat el
05 de febrer de 2016 a
les 22:09
Actualitzat el
11 de febrer de 2016 a les
13:09
Et pot interessar
-
Societat
La Residència d'Avis de la Sagrada Família celebrarà el seu 38è aniversari amb una festa oberta
-
Societat
Dues avaries obliguen a restringir el trànsit als carrers Providència i Vell de Santa Clara
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Vallès per la festa d'aniversari de la Residència Sagrada Família
-
Societat
L'ICS impulsa a Manresa una escola de salut transcultural adreçada a famílies d'origen marroquí
-
Societat
Cardona reclama a Educació que no suspengui un grup d'Infantil de l'Escola Patrocini
-
Societat
Vuitanta centres de la Catalunya Central deixaran de fer colònies per reclamar millores
