La Federació Catalana d'Autisme va estrenar a Manresa la temporada 2017 de la campanya Cantem per l'Autisme, que té per objectiu sensibilitzar la població sobre els trastorns de l'espectre de l'autisme (TEA), uns trastorns la prevalença dels quals va en augment.
Aquest primer concert, organitzat amb la col·laboració del Centre de Recursos en Trastorn de l'Espectre Autista de la Catalunya Central, va tenir lloc diumenge al Teatre Conservatori de Manresa i va comptar amb la participació de la coral infantil de Les Escodines, la Coral Nou Codi (Escola Musical Esclat) i el Cor d'Ampans. El següent concert de la temporada, dins aquesta campanya, tindrà lloc el 18 de juny a Olesa de Montserrat.
La campanya Cantem per l'autisme va arrencar la tardor de 2012 amb un concert a l'església de Santa Anna de Barcelona. Des d'aleshores s'han celebrat 23 concerts, en els quals hi han participat 26 corals.
La campanya consisteix a distribuir entre el públic del concert uns díptics informatius on en Pau, un nen amb autisme, explica alguns dels seus trets característics. Alhora, la coral expressa la seva adhesió a la campanya.
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de juny de 2017 a
les 22:53
Actualitzat el
05 de juny de 2017 a les
22:56
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una baixada al riu d'Or dins el projecte Llegim el riu
-
Societat
Manresa reivindica el paper de les milicianes del Bages en una conferència
-
Societat
Un projecte social porta la natació a infants vulnerables de Manresa
-
Societat
El claustre de l'Institut Castellet s'adhereix a les mobilitzacions del professorat
-
Societat
Sant Fruitós millora la via pública amb obres a la Rosaleda i un pas elevat
-
Societat
Talls i afectacions de trànsit per obres de pavimentació a la Plana del Pont Nou
