El saló de sessions de l'Ajuntament de Súria acollirà la xerrada Gaudir d'una bona vellesa, que tindrà lloc aquest dijous 28 d'abril dins de la campanya Tracta'm bé per estendre la sensibilització social pel respecte i l'ajut a les persones grans. L'acte és obert a tothom. La xerrada començarà a les 16.30 h i serà a càrrec de Glòria Fité, psicogeriatra i psicoterapeuta, que parlarà sobre les estratègies per viure una vellesa saludable i superar les dificultats que hi poden sorgir.
Aquest acte s'emmarca dins de les activitats realitzades en els darrers mesos dins de la campanya Tracta'm bé, impulsada per l'àrea de Benestar Social de l'Ajuntament de Súria dins del Pla de Desenvolupament Local Suriacció. La campanya compta amb la col·laboració del Consell Municipal de la Gent Gran, l'Associació de la Gent Gran i altres persones i entitats de la vila.
Entre els mesos de febrer i març van tenir lloc diferents xerrades a les escoles Francesc Macià, Mare de Déu de Montserrat i Fedac-Súria, en què voluntaris del Consell de la Gent Gran i de l'Associació de Gent Gran van explicar als alumnes les seves vivències d'infantesa. Aquesta activitat formava part d'una de les línies de treball de la campanya Tracta'm bé, anomenada Aules amb tracte.
D'altra banda, l'Ajuntament de Súria ha sol·licitat a la Diputació de Barcelona la seva incorporació al Grup de Treball per prevenir els maltractaments a les persones grans, que actualment compta amb uns 170 municipis adherits. Aquest Grup de Treball va néixer l'any 2011 com a espai de suport i formació per a tècnics d'institucions locals.
El «Tracta'm bé» de Súria continua amb una xerrada i amb activitats a les escoles
Societat
La xerrada "Gaudir d'una bona vellesa" tindrà lloc dijous al saló de sessions de l'Ajuntament
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
26 d’abril de 2016 a
les 22:47
Actualitzat el
26 d’abril de 2016 a les
22:55
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
