El volum de trànsit de vehicles per les entrades al nucli urbà de Súria es va mantenir a començaments d'aquest mes de maig en un 59,32% per sota les xifres anteriors a la implantació de l'estat d'alarma per la crisi sanitària del coronavirus, tot i la recuperació de les xifres de circulació registrades des de final d'abril. Així es desprèn de les dades de la Policia Local, procedents de les càmeres de videovigilància instal·lades a les entrades de la vila des de Manresa, Cardona i Balsareny.
El volum més baix de circulació de vehicles es va registrar en el període comprès entre el 30 de març i el 12 d'abril, amb unes xifres compreses entre prop de 16.000 i 15.000 vehicles setmanals. Aquestes dades van representar un descens superior al 70% en relació amb el volum de circulació anterior a l'estat d'alarma.
Des de l'inici de la vigència de l'estat d'alarma fins a començaments de maig, la Policia Local ha atès 1.346 trucades telefòniques i ha procedit a la identificació de 348 persones i de 178 vehicles, segons les dades d'actuacions realitzades entre els dies 14 de març i 3 de maig.
En aquest mateix període han estat realitzades 33 denúncies relacionades amb la vulneració de les mesures de confinaments relacionades amb l'epidèmia. També s'han fet 50 intervencions d'auxili a les persones i altres 31 accions de suport als serveis mèdics, entre d'altres actuacions.
El trànsit a les entrades de Súria a primers de maig va ser un 59% menys que el d'abans de l'estat d'alarma
La Policia Local ha atès 1.346 trucades telefòniques i ha procedit a la identificació de 348 persones i de 178 vehicles
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de maig de 2020 a
les 19:48
Actualitzat el
14 de maig de 2020 a les
19:51
Et pot interessar
-
Societat
Obres urgents al carrer Viladordis per reparar dos esvorancs
-
Societat
Althaia presenta projectes d'innovació sanitària i social al Health Revolution Congress
-
Societat
Manresa homenatja Júlia Pellicer en el seu centenari a la residència de la Sagrada Família
-
Societat
Docents del Bages es pengen a les parets de la Gavarresa per defensar l'escola pública
-
Societat
Ampans premia tres projectes innovadors per millorar l'autonomia de les persones amb discapacitat
-
Societat
Mestres en vaga tallen l'aeri i el cremallera de Montserrat
