La fusió de La Flama amb algun altre centre que formi part del terme municipal de Manresa "està sobre la taula", ha admès la directora dels Serveis Territorials d'Educació a la Catalunya Central, Gemma Boix, en una entrevista concedida a NacióManresa. O sigui, el que a la pràctica seria la correcció del mapa escolar manresà amb la desaparició del centre de Pineda de Bages (en terme de Sant Fruitós) i la seva integració a una escola del terme municipal de la capital del Bages.
Boix, que ha explicat que és una idea "compartida amb l'Ajuntament", també ha admès que "perquè això passi encara queden uns quants anys". Per ara, de cara al curs 2024-25, La Flama ha perdut una línia a partir d'I3, però això es deu a "la baixada de la natalitat". "Són mesures que no agraden però que s'han de prendre", ha admès.
[noticia]114411[/noticia]
El trasllat de La Flama al terme de Manresa «està sobre la taula»
Serveis Territorials admet que preveu la fusió del centre a alguna escola de la ciutat, una voluntat "que és compartida" amb l'Ajuntament
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de març de 2024 a les 08:12
Et pot interessar
-
Societat Manresa proposa dotze solars per edificar un màxim de 278 habitatges assequibles
-
Societat Joan Gómez Barreda, nou director de l'ONCE a Manresa
-
Societat La Unitat d'Experiència Pacient d'Althaia rep un premi internacional
-
Societat El camp de futbol de Sant Fruitós estrena un espai en memòria de Ferran Gallart