El dijous 4 de febrer a les sis de la tarda, l'espai manresà We Love Cooking serà l'escenari d'una masterclass de cuina organitzada per l'Associació de Diabètics de Catalunya i que impartirà el reconegut xef francès Stéphane Poussardin, fundador del restaurant L'Atelier d'Stéphane, situat a Cabrera de Mar, que es caracteritza per oferir als comensals cuina creativa d'autor personalitzada, mitjançant productes autòctons i de proximitat.
Durant la seva visita a Manresa, Poussardin ensenyarà als assistents al taller a fer receptes amb cereals i llegums, especialment pensades per aquelles persones que pateixen diabetis.
El preu de l'activitat és de 15 euros i les inscripcions es poden formalitzar enviant un correu a adcmanresa@adc.cat.
El xef Stéphane Poussardin farà un taller de cuina a Manresa
L'Associació de Diabètics de Manresa és l'organitzadora de l'activitat
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de gener de 2016 a les 12:14
Et pot interessar
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Restriccions de trànsit als barris de Sagrada Família i Valldaura durant les seves festes
-
Societat Aquest divendres comencen unes obres d'Aigües de Manresa al camí dels Corrons