El passat dissabte, 10 de juliol, el Xup va tornar a gaudir de les festes del barri després que l'any passat no es poguessin celebrar per la pandèmia de la Covid-19.
Precisament per la situació sanitària, enguany les festes s'han reduït i adaptat per complir amb totes les mesures de seguretat. Per aquest motiu es van portar a terme dins el recinte del Camp de Futbol del barri.
Els actes van començar pel matí amb un partit de futbol dels veterans del Club Futbol Pare Ignasi Puig i van continuar a la tarda amb animació infantil i una festa de l'escuma.
Cap al vespre la banda de Sant Joan de Vilatorrada Niño Remedio y sus compadres varen portar al Xup l'energia de la rumba fusionada amb altres estil com ara el rock i finalment un discjòquei posà música per acabar la vetllada festiva del barri.
El Xup va tornar a gaudir de les Festes d'Estiu
L'any passat no es van poder celebrar i enguany s'han reduït per la normativa per combatre la pandèmia
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juliol de 2021 a les 20:31
Actualitzat el 17 de juliol de 2021 a les 20:38
Et pot interessar
-
Societat
Afectacions de trànsit i recomanacions de seguretat per a la Cavalcada de Reis
-
Societat
Un cinquè premi de la Grossa de Cap d'Any cau a Súria
-
Societat
Els jutjats de Manresa s'incorporen al nou sistema judicial que entra en vigor a Catalunya
-
Societat
Els CAP de la Catalunya Central s'incorporen al programa d'Althaia per a la fibromiàlgia
-
Societat
Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Séquia, aquest dimecres
-
Societat
El Servei d'Ajuda a Domicili de Manresa, més enllà de la cura: confort tèrmic per a persones ateses
