Manresa per la Marató ha recaptat de forma provisional 8.000 euros entre els actes que s'han organitzat a la ciutat a favor de la jornada solidària de TV3 que aquest any anava destinada a la salut mental. Encara falta comptabilitzar alguns actes que no tindran dades definitives fins a dilluns al matí, com la fira de l'AFA de la Joviat o l'actuació infantil del Casal.
Cal tenir en compte també, que les samarretes solidàries del BAXI Manresa que s'havien de portar al Palau Blaugrana durant el partit contra el Barça, no s'han pogut oferir degut a que el partit s'ha ajornat pel positiu Covid de diversos membres de la primera plantilla manresana.
Tot i així, la Cursa de la Vida que s'ha celebrat aquest diumenge al Parc de l'Agulla ha estat d'èxit amb 400 participants, entre corredors, caminants i ciclistes. També han tingut molt bona acceptació els Clauers de la Taula de Salut Mental o la venda de xocolatines a la Fira de Santa Llúcia del passat cap de setmana o les butlletes Àpats i Tapes Marató. En el marc dels actes, també es va celebrar la xerrada amb Althaia o el partit del CE Manresa.
[noticia]100945[/noticia]
Els actes de «La Marató» a Manresa recullen provisionalment 8.000 euros
Manresa per la Marató encara no ha comptabilitzat tots els actes que s'han realitzat durant la jornada
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
19 de desembre de 2021 a
les 20:28
Actualitzat el
20 de desembre de 2021 a les
10:33
Et pot interessar
-
Societat La plaça Major de Manresa acollirà una nova revetlla infantil de Sant Joan sense petards
-
Societat
Una butlleta validada a Manresa guanya prop de 149.000 euros a l'Euromillones
-
Societat
L'Associació de Veïns de la Carretera de Santpedor impulsa el «Racó TikTok» per donar veu al barri
-
Societat
Educadores i alumnes de Manresa fan una acció de boicot a Carrefour i McDonald's per Palestina
-
Societat
La CGT veu «dubtes raonables» en la gestió del paper i cartró a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós inaugurarà el nou CAP Dr. Pere Morán amb un acte obert al municipi
