Jornada sobre la gestió de cementiris municipals. Foto: Catpress
Una jornada celebrada al Consell Comarcal del Bages ha analitzat el projecte GesCem de gestió dels cementiris municipals que utilitzen determinats Ajuntaments de la comarca. Prop d'una vintena de responsables dels consistoris del territori que apliquen aquest sistema han fet un balanç positiu de l'experiència després que la versió 2.0 del programa s'implementés el juliol passat amb èxit. L'Àrea de Suport als Municipis del Consell Comarcal del Bages està fent el seguiment de la implantació i el funcionament d'aquest sistema informàtic.
Els representants municipals han destacat la importància d'haver pogut actualitzar tota la informació i l'agilitat que els suposa l'ús del programa alhora de cercar dades concretes. Els Ajuntaments, que en l'actualitat estan introduint la informació al programa informàtic, s'han marcat com a termini aquest any per tenir a punt les seves respectives bases de dades.
Els ajuntaments del Bages debaten sobre la gestió dels cementiris municipals
La valoració del projecte GesCem és positiva després de la implantació de la versió 2.0 presentada el passat juliol
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de març de 2011 a les 19:03
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
