Els autors de les ganivetades que dimarts van deixar un home ferit greu a pocs metres de l'entrada de l'escola Oms i de Prat de Manresa van actuar amb revenja per una agressió amb arma blanca anterior que un jove havia patit a la cara dies enrere, i que els joves van atribuir a la persona que ha acabat ingressada a l'hospital aquest dimarts, segons ha pogut saber NacióManresa.
L'agressió que ha motivat aquesta suposada revenja va tenir lloc la setmana passada a la plaça dels Drets quan, després d'una baralla entre diverses persones, una d'elles va agafar-ne una altra i tenint-la subjecte la va ferir a la cara amb un ganivet. Dos joves que participaven a la baralla en el bàndol de l'agredit i que coneixien l'agressor han volgut passar-hi comptes aquest dimarts.
La víctima de l'agressió de la setmana passada no va denunciar els fets als Mossos d'Esquadra i va ser curada en un centre assistencial amb cola quirúrgica, ja que no va voler rebre punts de sutura.
Tal i com informava NacióManresa aquest dimarts, un home va ser víctima de dues ganivetades a mans de dos joves que s'hi van acostar i van començar a colpejar-lo al carrer dels Caputxins de Manresa. Malgrat que la víctima va intentar defensar-se, va acabar ferida de gravetat per arma blanca i traslladada pel Sistema d'emergències Mèdiques (SEM) a l'hospital Sant Joan de Déu. Malgrat les ferides, la seva vida no corre perill.
Els Mossos d'Esquadra continuen, aquest dimecres al matí, la cerca dels dos presumptes agressors.
[noticia]99983[/noticia]
Els autors de les ganivetades a l'Oms i de Prat van actuar amb revenja per una agressió anterior
Presumptament la víctima havia ferit un jove a la cara amb arma blanca pocs dies abans
ARA A PORTADA
-
Una coneguda empresa del Bages, condemnada a indemnitzar un treballador amb 7.500 euros per humiliar-lo Pere Fontanals
-
Les obres del Parc Tecnològic del Bages avancen i Manresa i Sant Fruitós en celebren el progrés Pere Fontanals
-
La Cavalcada de Reis de Manresa es renova del tot i dobla pressupost per créixer amb força Pere Fontanals
-
El Passatge del Terror tornarà a l'Anònima amb una experiència immersiva plena de misteri Pere Fontanals
-
Carles Pachon i Marta Valero protagonitzaran dos recitals de veu i piano al Teatre Conservatori Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 20 d’octubre de 2021 a les 13:51
Actualitzat el 20 d’octubre de 2021 a les 13:58
Et pot interessar
-
Societat
La Capella del Rapte completa el seu procés d'enjardinament
-
Societat
HP dona 9.600 euros a l'escola Jeroni de Moragas per instal·lar un projector interactiu inclusiu
-
Societat
Sant Fruitós estrena l'app «Brucardes Mobilitat» per compartir cotxe entre veïns de la urbanització
-
Societat
El CAP Sagrada Família i l'institut Guillem Catà uneixen esforços contra la soledat no volguda
-
Societat
Els usuaris de la residència de Sant Fruitós visiten el Museu de la Vinya i el Vi
-
Societat
Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Puigterrà de Baix, a partir de dijous
