Els autors de les ganivetades que dimarts van deixar un home ferit greu a pocs metres de l'entrada de l'escola Oms i de Prat de Manresa van actuar amb revenja per una agressió amb arma blanca anterior que un jove havia patit a la cara dies enrere, i que els joves van atribuir a la persona que ha acabat ingressada a l'hospital aquest dimarts, segons ha pogut saber NacióManresa.
L'agressió que ha motivat aquesta suposada revenja va tenir lloc la setmana passada a la plaça dels Drets quan, després d'una baralla entre diverses persones, una d'elles va agafar-ne una altra i tenint-la subjecte la va ferir a la cara amb un ganivet. Dos joves que participaven a la baralla en el bàndol de l'agredit i que coneixien l'agressor han volgut passar-hi comptes aquest dimarts.
La víctima de l'agressió de la setmana passada no va denunciar els fets als Mossos d'Esquadra i va ser curada en un centre assistencial amb cola quirúrgica, ja que no va voler rebre punts de sutura.
Tal i com informava NacióManresa aquest dimarts, un home va ser víctima de dues ganivetades a mans de dos joves que s'hi van acostar i van començar a colpejar-lo al carrer dels Caputxins de Manresa. Malgrat que la víctima va intentar defensar-se, va acabar ferida de gravetat per arma blanca i traslladada pel Sistema d'emergències Mèdiques (SEM) a l'hospital Sant Joan de Déu. Malgrat les ferides, la seva vida no corre perill.
Els Mossos d'Esquadra continuen, aquest dimecres al matí, la cerca dels dos presumptes agressors.
[noticia]99983[/noticia]
Els autors de les ganivetades a l'Oms i de Prat van actuar amb revenja per una agressió anterior
Presumptament la víctima havia ferit un jove a la cara amb arma blanca pocs dies abans
ARA A PORTADA
-
«Estem destrossades psicològicament. L'administració pot evitar molt patiment a les desnonades» Pere Fontanals
-
-
La jutgen per estafar més de 30.000 euros a un home que estava ingressat a Sant Joan de Déu Pere Fontanals
-
Biel Colominas afronta la direcció esportiva del Baxi Manresa com un repte que no podia rebutjar Xavier Sucarrats
-

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 20 d’octubre de 2021 a les 13:51
Actualitzat el 20 d’octubre de 2021 a les 13:58
Et pot interessar
-
Societat Es posa en marxa el nou model de primària en el CAP Barri Antic de Manresa
-
Societat Els treballs de millora dels trams del camí del Grau es posposen fins al 9 de juliol
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al Poal
-
Societat Ocupació de part de la calçada a l'avinguda Bertrand i Serra, dimarts i dimecres
-
Societat Més treballs d'Aigües de Manresa al carrer Pirineu
-
Societat L'ICS Catalunya Central presenta diversos estudis al Congrés de Medicina Familiar de Reus