La finalització de les obres de la residència el Lledoner de Sant Fruitós, ha permès que durant el passat divendres els avis, que fins ara estaven a la residència de Santpedor, hagin pogut tornar al centre. Els nous ingressos no arribaran fins a principis de maig i s'efectuaran de manera gradual per no alterar la tranquil·litat de la resta d'usuaris. Un cop finalitzat tot el procés, la nova residència podrà cobrir 71 places i 20 places més al centre de dia.
Les obres realitzades han permès triplicar l'espai de l'equipament i oferir moltes més comoditats als usuaris. L'edifici té nous espais comuns com un menjador, una cuina comunitària per poder fer tallers, una sala polivalent, una habitació per relaxar-se i treballar els cinc sentits, una perruqueria, una estètica, un gimnàs i una àrea de podologia. També hi ha un pati interior i una terrassa.
Cal recordar que el proper 2 de maig a 2/4 d'una del migdia, la consellera d'Afers Socials i Famílies, Dolors Bassa, inaugurarà les instal·lacions juntament amb l'alcalde de Sant Fruitós de Bages Joan Carles Batanés.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 d’abril de 2016 a les 19:39
Actualitzat el 28 d’abril de 2016 a les 19:44
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara