Unitats dels Bombers, del SEM i de la Policia Local de Manresa han intervingut aquest divendres poc abans de les 8 del vespre, en un incendi que ha tingut lloc a la cuina d'un pis del carrer Alcalde Armengou de la capital del Bages.
Al final, tot i la mobilització d'efectius davant la curiositat del veïnatge i amb la via tallada, la intervenció dels Bombers s'ha hagut de limitar a la ventilació de l'habitatge per la fumera acumulada després que als seus inquilins se'ls cremés el sopar.
Els Bombers han de ventilar un pis de Manresa després que se'ls hagi cremat el sopar
Societat
Els fets han passat al carrer Alcalde Armengou aquest divendres a les 8 del vespre
ARA A PORTADA
-
Política Manresa modifica el POUM per fer possible la construcció del nou pavelló del Congost Redacció
-
-
Política El govern de Manresa acusa Junts de «faltar a la veritat» sobre el nou pavelló del Congost Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Luz Casal inaugura el Festival Camins, que arrenca amb un 75% de les entrades venudes Redacció
-
Societat Memòria.cat actualitza el cens de víctimes de la Guerra Civil i la dictadura franquista vinculades a Manresa Redacció
Publicat el
10 d’abril de 2020 a
les 18:42
Et pot interessar
-
Societat
La prova sísmica de la nova seu de la Generalitat a Manresa es completa sense incidències
-
Societat
Tractaments amb herbicides a les subestacions elèctriques de Manresa i el Congost
-
Societat
Manresa homenatjarà les víctimes de la Guerra Civil i el franquisme amb una escultura de Marc Sellarès
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Sant Maurici per obres de renovació de la xarxa d'aigua
-
Societat
Les obres al clavegueram tallaran dos mesos un tram del carrer Pujada Roja de Manresa
-
Societat
La planta de reciclatge d'Artés continuarà cremant hores i els Bombers volen evitar revifalles
