Unitats dels Bombers, del SEM i de la Policia Local de Manresa han intervingut aquest divendres poc abans de les 8 del vespre, en un incendi que ha tingut lloc a la cuina d'un pis del carrer Alcalde Armengou de la capital del Bages.
Al final, tot i la mobilització d'efectius davant la curiositat del veïnatge i amb la via tallada, la intervenció dels Bombers s'ha hagut de limitar a la ventilació de l'habitatge per la fumera acumulada després que als seus inquilins se'ls cremés el sopar.
Els Bombers han de ventilar un pis de Manresa després que se'ls hagi cremat el sopar
Societat
Els fets han passat al carrer Alcalde Armengou aquest divendres a les 8 del vespre
ARA A PORTADA
-
Política Anjo Valentí titlla Junts d'«irresponsable» pel nou pavelló i critica el seu paper a Madrid Xavier Sucarrats
-
Política Avancem Junts promet que el nou pavelló del Congost serà una realitat «governi qui governi» a Madrid Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània tanca amb rècord de 1.262 professionals i 85 espectacles Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Judit Neddermann i el Trio Fortuny estrenen «Vora» al Kursaal amb la sala gran plena Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
Publicat el
10 d’abril de 2020 a
les 18:42
Et pot interessar
-
Societat
La regidora Mariona Homs visita Palmira Cubero per felicitar-la pel seu centenari
-
Societat
Els alumnes de Màrqueting i Publicitat de l'Escola Montserrat presenten «27 veus per la salut»
-
Societat
El cementiri de Manresa amplia l'horari fins al 2 de novembre per rebre els visitants de Tots Sants
-
Societat
La PAHC i la Taula sindical del Bages s'impliquen en la vaga general de l'11 de novembre
-
Societat
Monistrol de Montserrat inicia els treballs a les franges de protecció contra incendis forestals
-
Societat
Sant Fruitós obre un curs gratuït de ràdio per a adults a l'emissora municipal
