Unitats dels Bombers, del SEM i de la Policia Local de Manresa han intervingut aquest divendres poc abans de les 8 del vespre, en un incendi que ha tingut lloc a la cuina d'un pis del carrer Alcalde Armengou de la capital del Bages.
Al final, tot i la mobilització d'efectius davant la curiositat del veïnatge i amb la via tallada, la intervenció dels Bombers s'ha hagut de limitar a la ventilació de l'habitatge per la fumera acumulada després que als seus inquilins se'ls cremés el sopar.
Els Bombers han de ventilar un pis de Manresa després que se'ls hagi cremat el sopar
Societat
Els fets han passat al carrer Alcalde Armengou aquest divendres a les 8 del vespre
ARA A PORTADA
-
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Economia CGT Sallent i ASB fan piquets als escorxadors del Bages per denunciar els ERTO Pere Fontanals
-
Política La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa Pere Fontanals
Publicat el
10 d’abril de 2020 a
les 18:42
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Per tercer any consecutiu s'anella un poll d'aufrany a Sant Llorenç del Munt i l'Obac
-
Societat
Tall puntual aquest dimarts al Saclosa i Cardenal Lluch per acabar les obres
-
Societat
Un segon premi de la Loteria Nacional deixa un bitllet premiat a Manresa
