Els Bombers van rescatar diumenge al vespre dos gats joves a Cardona després que haguessin caigut en un canal de desguàs. Segons ha apuntat el cos a les xarxes, els gatets van quedar xops i estaven molt espantats, però no van resultar ferits més enllà de l'estrés de la situació.
La persona que va donar l'avís a emergències, que col·labora amb una protectora, s'ha fet càrrec de la custòdia dels animalons.
Els Bombers rescaten dos gatets que havien caigut en un canal de desguàs a Cardona
La persona que va donar l'avís, que col·labora amb una protectora, se n'ha fet càrrec
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’agost de 2022 a
les 14:24
Actualitzat el
15 d’agost de 2022 a les
14:28
Et pot interessar
-
Societat
Tallat l'accés al carrer Puigmal per unes obres de telecomunicacions
-
Societat
El número 1 de la selectivitat del Bages de l'any passat es torna a examinar i encara treu més nota
-
Societat La revetlla infantil obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
La revetlla de Sant Joan provocarà afectacions de trànsit a la plaça Hospital de Manresa
-
Societat
La Universitat Catalana d'Estiu a Manresa obre una edició centrada en els grans reptes del país
-
Societat
Nou ajornament «in extremis» del desnonament d'un matrimoni i dos menors a Manresa
