Els Bombers van rescatar diumenge al vespre dos gats joves a Cardona després que haguessin caigut en un canal de desguàs. Segons ha apuntat el cos a les xarxes, els gatets van quedar xops i estaven molt espantats, però no van resultar ferits més enllà de l'estrés de la situació.
La persona que va donar l'avís a emergències, que col·labora amb una protectora, s'ha fet càrrec de la custòdia dels animalons.
Els Bombers rescaten dos gatets que havien caigut en un canal de desguàs a Cardona
La persona que va donar l'avís, que col·labora amb una protectora, se n'ha fet càrrec
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’agost de 2022 a
les 14:24
Actualitzat el
15 d’agost de 2022 a les
14:28
Et pot interessar
-
Societat
La CGT veu «dubtes raonables» en la gestió del paper i cartró a Manresa
-
Societat
Sant Fruitós inaugurarà el nou CAP Dr. Pere Morán amb un acte obert al municipi
-
Societat
La travessia dels Drets torna a acumular deixalles a tocar de l'immoble destruït pel foc
-
Societat
Josep Maria Esquirol reflexionarà a Manresa sobre la ciutat i l'habitatge des d'una mirada humanista
-
Societat
El Parc de l'Agulla acollirà dissabte una nova edició del Ioga solidari de Salut Mental d'Althaia
-
Societat
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
