Els colors de la bandera de l'Arc de Sant Martí, símbol del moviment LGTBIQ+, romanen de forma permanent en el centre urbà de Súria des d'aquest dilluns 17 de maig en els passos de vianants de la plaça de Sant Joan i de la plaça de la Serradora. Amb aquesta acció es vol expressar l'adhesió de l'Ajuntament de Súria al Dia Internacional contra l'LGTBIfòbia, que es commemora aquest dilluns.
A més dels colors de la bandera de l'Arc de Sant Martí, en els dos passos de vianants es posaran missatges de sensibilització contra aquest tipus de discriminació.
D'altra banda, la bandera de l'Arc de Sant Martí ha estat col·locada a la façana principal de la Casa de la Vila, que aquesta nit també serà il·luminada amb els seus colors.
Aquestes accions han estat impulsades per les àrees municipals d'Igualtat i Joventut com a mostra d'adhesió al Dia Internacional, que enguany està dedicat d'una forma especial a la defensa dels drets de les persones d'aquest col·lectiu que es troben en situacions de vulnerabilitat a causa de la pandèmia.
Els colors de l'Arc de Sant Martí romanen de forma permanent en dos passos de vianants de Súria
En els passos de vianants de la plaça de Sant Joan i de la plaça de la Serradora
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de maig de 2021 a les 21:22
Actualitzat el 17 de maig de 2021 a les 21:27
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous
-
Societat El Consorci del Bages reforça l'educació ambiental i preveu superar els 8.000 alumnes aquest curs