Els colors de la bandera de l'Arc de Sant Martí, símbol del moviment LGTBIQ+, romanen de forma permanent en el centre urbà de Súria des d'aquest dilluns 17 de maig en els passos de vianants de la plaça de Sant Joan i de la plaça de la Serradora. Amb aquesta acció es vol expressar l'adhesió de l'Ajuntament de Súria al Dia Internacional contra l'LGTBIfòbia, que es commemora aquest dilluns.
A més dels colors de la bandera de l'Arc de Sant Martí, en els dos passos de vianants es posaran missatges de sensibilització contra aquest tipus de discriminació.
D'altra banda, la bandera de l'Arc de Sant Martí ha estat col·locada a la façana principal de la Casa de la Vila, que aquesta nit també serà il·luminada amb els seus colors.
Aquestes accions han estat impulsades per les àrees municipals d'Igualtat i Joventut com a mostra d'adhesió al Dia Internacional, que enguany està dedicat d'una forma especial a la defensa dels drets de les persones d'aquest col·lectiu que es troben en situacions de vulnerabilitat a causa de la pandèmia.
Els colors de l'Arc de Sant Martí romanen de forma permanent en dos passos de vianants de Súria
En els passos de vianants de la plaça de Sant Joan i de la plaça de la Serradora
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de maig de 2021 a
les 21:22
Actualitzat el
17 de maig de 2021 a les
21:27
Et pot interessar
-
Societat
La CUP encara les municipals del 2027 per «reconnectar» amb l'electorat i «frenar» l'extrema dreta
-
Societat
Obres urgents al carrer Viladordis per reparar dos esvorancs
-
Societat
Althaia presenta projectes d'innovació sanitària i social al Health Revolution Congress
-
Societat
«Fem més miracles que la Moreneta»: els docents bloquen la basílica de Montserrat
-
Societat
Manresa homenatja Júlia Pellicer en el seu centenari a la residència de la Sagrada Família
-
Societat
Docents del Bages es pengen a les parets de la Gavarresa per defensar l'escola pública
