El conductor i l'ocupant d'un turisme, un veí de Sant Salvador de Guardiola de 29 anys i una manresana de 23, han resultat ferits de poca gravetat aquest dilluns a primera hora de la tarda en un accident que han patit contra un camió a l'avinguda de les Bases de Manresa. El conductor del camió ha resultat il·lès.
L'accident s'ha produït a 2/4 de 4 de la tarda a l'altura del número 48 de l'avinguda de les Bases de Manresa quan els dos vehicles han impactat per encalç. Els ocupants del turisme han resultat ferits i han estat atesos per personal sanitari del Sistema d'Emergències Mèdiques al lloc del xoc i posteriorment han estat traslladats a l'hospital Sant Joan de Déu en ambulància.
Els conductors del dos vehicles han donat negatiu en el control d'alcoholèmia que els han fet passar la Policia Local de Manresa.
Els dos ocupants d'un turisme, ferits després de xocar contra un camió a Manresa
Societat
L'accident s'ha produït a l'avinguda de les Bases aquest dilluns a primera hora de la tarda
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans El Kursaal encadena un altre semestre de rècord amb més de 58.000 espectadors i 101 espectacles Pere Fontanals
-
Societat Moià es planta contra una retallada de grups a 3r de Primària i 1r d'ESO que massificarà les aules Redacció
-
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
Publicat el
11 de març de 2024 a
les 21:26
Et pot interessar
-
Societat
Súria complementa l'exposició «Pit & Tip» amb un cicle d'activitats sobre la lactància
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà la xarxa d'aigua a la cruïlla dels carrers Cós i Moragas
-
Societat
El Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac identifica 32 noves espècies de briòfits i n'inventaria 122
-
Societat
Aigües de Manresa renovarà el clavegueram de la plaça Cots amb afectacions al trànsit
-
Societat
El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars
-
Societat
Els wine bars de la Ruta del Vi DO Pla de Bages se sumen a la Festa del Tomàquet
