El conductor i l'ocupant d'un turisme, un veí de Sant Salvador de Guardiola de 29 anys i una manresana de 23, han resultat ferits de poca gravetat aquest dilluns a primera hora de la tarda en un accident que han patit contra un camió a l'avinguda de les Bases de Manresa. El conductor del camió ha resultat il·lès.
L'accident s'ha produït a 2/4 de 4 de la tarda a l'altura del número 48 de l'avinguda de les Bases de Manresa quan els dos vehicles han impactat per encalç. Els ocupants del turisme han resultat ferits i han estat atesos per personal sanitari del Sistema d'Emergències Mèdiques al lloc del xoc i posteriorment han estat traslladats a l'hospital Sant Joan de Déu en ambulància.
Els conductors del dos vehicles han donat negatiu en el control d'alcoholèmia que els han fet passar la Policia Local de Manresa.
Els dos ocupants d'un turisme, ferits després de xocar contra un camió a Manresa
L'accident s'ha produït a l'avinguda de les Bases aquest dilluns a primera hora de la tarda
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 11 de març de 2024 a les 21:26
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang
-
Societat Manresa acull una nova edició de Conductàlia, el projecte educatiu de la Fundació Montepio
-
Societat Treballs d'arranjament del paviment a diversos punts del carrer Dos de Maig i del passeig Pere III