El nombre d'ingressats amb coronavirus als hospitals de Manresa continua baixant i aquest dimecres se situa en els 78 pacients, 55 a Sant Andreu i 23 més entre Sant Joan de Déu i Centre Hospitalari. Aquesta xifra significa 10 ingressats menys que dimarts. Els hospitals d'Althaia, però, tenen una trentena de pacients més pendents de confirmar.
En les últimes 24 hores, els hospitals d'Althaia han tingut 14 altes hospitalàries de pacients que han superat la Covid-19. En aquest mateix temps, a l'hospital de Sant Andreu s'han donat 2 altes. Des de l'inici de la pandèmia, 990 pacients que han estat ingressats amb coronavirus han rebut l'alta hospitalària.
A la part negativa, aquest dimecres s'han registrat 2 noves defuncions de pacients amb coronavirus entre els que es trobaven ingressats en hospitals, totes dues a Sant Andreu. El número total de defuncions des de l'inici de la pandèmia als hospitals de la capital del Bages és de 226.
L'hospital de Sant Andreu té 2 professionals en aïllament per haver donat positiu per coronavirus. Althaia no ha facilitat les dades aquest dilluns.
[noticiadiari]9/90828[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90861[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90742[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90883[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90878[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90716[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90642[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90106[/noticiadiari]
Els hospitals de Manresa donen 16 altes en un dia de pacients que han superat la Covid-19
Aquest dimecres hi ha 78 persones ingressades amb la malaltia
- Hospital Sant Joan de Déu de Manresa -
- Pere Fontanals
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de maig de 2020 a
les 19:45
Actualitzat el
13 de maig de 2020 a les
21:09
Et pot interessar
-
Societat
Santpedor estrena els nous vestidors de les piscines coincidint amb el seu 50è aniversari
-
Societat
Sant Fruitós de Bages inaugura el nou CAP Dr. Pere Morán per unificar la seva sanitat
-
Societat
La Síndica de Greuges rep 13 queixes i 19 consultes en l'última visita a Manresa
-
Societat
Professionals del CAP Súria i de l'EAP Navàs-Balsareny, reconeguts a la jornada de recerca de l'IDIAPJGol
-
Societat
Comencen a Manresa sis mesos d'obres per soterrar línies elèctriques al Centre Històric
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet aplica control biològic amb insectes per eliminar el pugó urbà
