L'àrea d'aïllament de l'hospital de Sant Andreu reservada per a persones amb coronavirus té 98 pacients, 2 menys que dijous. Els dos hospitals de Manresa gestionats per la Fundació Althaia, Sant Joan de Déu i Centre Hospitalari, han viscut una important baixada en el número d'ingressats i se situa en els 68, amb una reducció de 16 en les 24 últimes hores. També tenen una trentena més de persones ingressades a l'espera de resultat. Així, el sistema hospitalari manresà té a dia d'avui 166 pacients amb coronavirus.
Els dos hospitals d'Althaia han registrat 3 noves defuncions aquest dijous. L'hospital de Sant Andreu n'ha registrat 1. El total de defuncions per coronavirus en els tres hospitals se situa en les 208 des de l'inici de la pandèmia.
Per la seva part, el nombre d'altes hospitalàries de pacients que havien estat ingressats amb coronavirus ha crescut en 17 aquest divendres, totes elles a Althaia, i ja són 908 les persones que s'han recuperat de la malaltia des de l'inici de la pandèmia. L'índex de pacients recuperats d'entre el total d'ingressats a Althaia se situa en el 78,9%.
A la fundació Althaia hi ha 22 professionals que han donat positiu en el PCR per coronavirus i es troben a casa. També hi ha 4 treballadors més que es troben en aïllament pendents de resultat. A l'hospital de Sant Andreu hi ha 12 treballadors en aïllament per positiu en coronavirus.
[noticiadiari]9/90106[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90535[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90536[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/89602[/noticiadiari]
[noticiadiari]9/90106[/noticiadiari]
Els hospitals de Manresa ja han viscut la recuperació de més de 900 pacients amb coronavirus
Societat
En les últimes 24 hores han mort 4 persones amb la malaltia, i el nombre absolut d'ingressats continua baixant de forma important fins als 166 d'aquest divendres
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
01 de maig de 2020 a
les 20:13
Actualitzat el
02 de maig de 2020 a les
20:56
Et pot interessar
-
Societat
Aigües de Manresa inicia l'ampliació de la xarxa d'aigua potable al carrer Numància
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet estrenarà dilluns el nou servei de bus urbà
-
Societat
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Societat
Manresa farà canvis de trànsit aquest divendres per la celebració de la Diada
-
Societat
Manresa culminarà el Pla de Millora de l'Espai Públic amb l'asfaltatge de Joan Fuster i Pau Casals
-
Societat
Rajadell s'oposa a la instal·lació d'una torre de 30 metres d'Adif
